Ми, міжнародна ІТ компанія Headway.Global! У зв’язку з активним виходом нашої компанії на ринок Латинської Америки ми в пошуках Менеджера по роботі з клієнтами зі знанням іспанської мови.
Ми шукаємо активного та мотивованого співробітника, який любить латиноамериканську культуру!
Якщо у Вас є досвід проживання в Латинській Америці, а також досвід перекладу з іспанської — це великий плюс.
Скільки Ви зароблятимете:
У Вас буде гарантована ставка — 400$. Крім ставки, у Вас також буде бонусна частина від 500$+.
До бонусної частини входить привід клієнток, робота з контентом, організація фотосесій та отримання відретушованих фото, а також % від бази, залучених клієнток.
На другий місяць роботи ви отримуєте ставку 400$ та вже розписані бонуси на 700$, за тією ж системою.
З третього місяця Ваш заробіток становитиме 1200$+ (ставка 500 $ та бонуси від 700$+), оскільки вже до цього часу у Вас буде достатня кількість клієнток і заробіток зрост за рахунок % від бази.
До 6 місяця роботи наші КМ в середньому вже заробляють близько 1700−2000$
Через рік можна вийти на 2500−3000$ все залежить від бази наведених клієнток та вміння працювати з ними.
Також Ви безпосередньо будете зацікавлені в якісній роботі клієнтської бази, оскільки отримуватимете % з їхнього обороту!
Це не нова посада у нашій компанії. Команда налічує більше 10 Client Manager і ми точно знаємо, як Вам вийти на крутий дохід і досягти всіх своїх цілей!
Цікаво? Хочете працювати в компанії, де немає обмежень щодо можливості заробітку? Тоді скоріше надсилайте нам своє резюме!
Що Ви будете робити:
- Зробите аналіз ринку в Латинській Америці для впровадження вашої роботи там (Ви перекладатимете з іспанської на російську/українську інтернет-ресурси, вивчите соціальні мережі Латинської Америки, допоможете налагодити комунікацію з латиноамериканськими партнерами);
- Знайдете та налагодите контакт з новими інфлуенсерами для нашого продукту (нашій компанії Ви навчитеся шукати клієнток, приведете їх в компанію, організуєте для них фотосесії, доставите їм приємні подарунки, проведете реєстрацію нових клієнток, організуєте зустрічі для клієнток, відповідатимете на всі їхні запитання);
- Зберете та заведете інформацію по клієнтці у вигляді матеріалу для наших співробітників;
Буде плюсом якщо Ви:
- Вмієте працювати з холодною базою та знаєш як класно продати бренд;
- Любите працювати з людьми;
- Вільно володієте іспанською мовою, та маєте досвід перекладача;
- Відкриті для всього нового;
Що ми ще пропонуємо нашим співробітникам:
- ЗП виплачуємо завжди вчасно та в повному обсязі,2 рази на місяць.
- Графік роботи з 15:00—00:00 пн — пт та офіційне працевлаштування;
- Забезпечуємо корпоративною квартирою за потреби;
- Надаємо все необхідне для початку ефективної роботи: сучасне обладнання, корпоративний ноутбук із необхідним, програмним забезпеченням, корпоративний мобільний зв’язок;
- Молодий динамічний колектив, який прагне завоювання. Середній вік співробітників 23 роки, знаємо як працювати ефективно, щоб потім добре відпочивати;
- Регулярні корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи);
- Крута система освіти в компанії, Ви отримаєте доступ до освітніх програм з управління та бізнес інтелекту;
- Покрокова система адаптації з першого дня керівник ознайомить Вас з усіма тонкощами роботи.
Якщо Ви, як і ми, готові розвиватися і сприяти зростанню Нашої компанії — відвідувати різні тренінги як у середині компанії, так і поза нею для Вашого прокачування. То скоріше залишайте відгук на цю вакансію!
Будемо раді поспілкуватися https://t.me/HR_ivna
Прокомментируйте