Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням іспанської мови

Ми, міжнародна ІТ компанія Headway.Global! У зв’язку з активним виходом нашої компанії на ринок Латинської Америки ми в пошуках Менеджера по роботі з клієнтами зі знанням іспанської мови.

Ми шукаємо активного та мотивованого співробітника, який любить латиноамериканську культуру!

Якщо у Вас є досвід проживання в Латинській Америці, а також досвід перекладу з іспанської — це великий плюс.

Скільки Ви зароблятимете:

У Вас буде гарантована ставка — 400$. Крім ставки, у Вас також буде бонусна частина від 500$+.

До бонусної частини входить привід клієнток, робота з контентом, організація фотосесій та отримання відретушованих фото, а також % від бази, залучених клієнток.

На другий місяць роботи ви отримуєте ставку 400$ та вже розписані бонуси на 700$, за тією ж системою.

З третього місяця Ваш заробіток становитиме 1200$+ (ставка 500 $ та бонуси від 700$+), оскільки вже до цього часу у Вас буде достатня кількість клієнток і заробіток зрост за рахунок % від бази.

До 6 місяця роботи наші КМ в середньому вже заробляють близько 1700−2000$

Через рік можна вийти на 2500−3000$ все залежить від бази наведених клієнток та вміння працювати з ними.

Також Ви безпосередньо будете зацікавлені в якісній роботі клієнтської бази, оскільки отримуватимете % з їхнього обороту!

Це не нова посада у нашій компанії. Команда налічує більше 10 Client Manager і ми точно знаємо, як Вам вийти на крутий дохід і досягти всіх своїх цілей!

Цікаво? Хочете працювати в компанії, де немає обмежень щодо можливості заробітку? Тоді скоріше надсилайте нам своє резюме!

Що Ви будете робити:

  • Зробите аналіз ринку в Латинській Америці для впровадження вашої роботи там (Ви перекладатимете з іспанської на російську/українську інтернет-ресурси, вивчите соціальні мережі Латинської Америки, допоможете налагодити комунікацію з латиноамериканськими партнерами);
  • Знайдете та налагодите контакт з новими інфлуенсерами для нашого продукту (нашій компанії Ви навчитеся шукати клієнток, приведете їх в компанію, організуєте для них фотосесії, доставите їм приємні подарунки, проведете реєстрацію нових клієнток, організуєте зустрічі для клієнток, відповідатимете на всі їхні запитання);
  • Зберете та заведете інформацію по клієнтці у вигляді матеріалу для наших співробітників;

Буде плюсом якщо Ви:

  • Вмієте працювати з холодною базою та знаєш як класно продати бренд;
  • Любите працювати з людьми;
  • Вільно володієте іспанською мовою, та маєте досвід перекладача;
  • Відкриті для всього нового;

Що ми ще пропонуємо нашим співробітникам:

  • ЗП виплачуємо завжди вчасно та в повному обсязі,2 рази на місяць.
  • Графік роботи з 15:00—00:00 пн — пт та офіційне працевлаштування;
  • Забезпечуємо корпоративною квартирою за потреби;
  • Надаємо все необхідне для початку ефективної роботи: сучасне обладнання, корпоративний ноутбук із необхідним, програмним забезпеченням, корпоративний мобільний зв’язок;
  • Молодий динамічний колектив, який прагне завоювання. Середній вік співробітників 23 роки, знаємо як працювати ефективно, щоб потім добре відпочивати;
  • Регулярні корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи);
  • Крута система освіти в компанії, Ви отримаєте доступ до освітніх програм з управління та бізнес інтелекту;
  • Покрокова система адаптації з першого дня керівник ознайомить Вас з усіма тонкощами роботи.

Якщо Ви, як і ми, готові розвиватися і сприяти зростанню Нашої компанії — відвідувати різні тренінги як у середині компанії, так і поза нею для Вашого прокачування. То скоріше залишайте відгук на цю вакансію!

Будемо раді поспілкуватися https://t.me/HR_ivna

Посмотреть более подробно →