Що робити, якщо у вас проблеми з шинами, і ви можете дозволити собі лише 2 колеса? Куди їх ставити, спереду чи ззаду?
У цій статті даються відповіді на поширені питання про те, куди встановлювати нові шини — спереду чи ззаду, включаючи особливості переднього приводу, заднього приводу, повного приводу та водіння у зимовий час. Пам’ятайте, пошук та підбір автошини — це не пошук варіанта дешевше, це питання вашої безпеки.
Куди краще ставити нові шини: вперед чи назад?
Здоровий глузд підказує, що нову гуму слід встановлювати спочатку на задню вісь для оптимальної стійкості та контролю, незалежно від типу транспортного засобу. Це мінімізує ризики надмірної оборотності та підвищує загальну безпеку, особливо в складних дорожніх умовах.
Висока глибина протектора протистоїть акваплануванню краще, задня частина буде стійкішою, посилюючи контроль та зчеплення саме там, де вам це найбільше потрібно. Коли нові шини знаходять ззаду, вони стають вашим квитком на стійку, стабільну їзду, особливо коли дороги стають слизькими, засніженими чи просто небезпечними. Машина краще стабілізується, ймовірність занесення стає в рази нижчою.
Автомобілі з переднім приводом (FWD)
У автомобілях з переднім приводом встановлення нових коліс ззаду забезпечує кращу стійкість при прискоренні та поворотах. Хоча така установка може здатися нелогічною, вона знижує ймовірність надмірної прокручування при гальмуванні на слизьких поверхнях, що ставить безпеку ваших пасажирів на перше місце.
Автомобілі із заднім приводом (RWD)
Для задньопривідних авто установка нової гуми ззаду підвищує стійкість і мінімізує ймовірність надмірної прокручування, допомагаючи забезпечити кращий контроль незалежно від дорожніх умов. Це відповідає принципу безпеки підтримання постійного зчеплення на задній осі.
Автомобілі з повним приводом AWD або 4WD
Встановлення нової літньої гуми на задню вісь забезпечує кращу стійкість та рівномірне зчеплення на всіх колесах. Ви отримуєте більш збалансоване зчеплення при прискоренні, гальмуванні та поворотах. Ця стратегія, що орієнтована на безпеку, відповідає принципам, що застосовуються до інших типів трансмісії.
А як щодо заміни двох зимових шин?
Рекомендація залишається незмінною для зимових моделей. Пошук та купівля нової зимової пари гуми актуальне питання багатьох автолюбителів, однак, встановлення високого протектора на задню вісь забезпечує кращу стійкість та керованість, особливо в умовах зледеніння та снігу.
Фактори, що впливають на вибір місця встановлення нових шин
- Підбір автошини: відповідно до передової практики всі шини на легковому автомобілі мають бути одного віку, марки, типу протектора, моделі та розміру
- Перевіряйте глибину протектора при заміні масла. Якщо одна гума значно зношена або пошкоджена, настав час замінити всі чотири.
- Якщо гума зношена нерівномірно, це може бути пов’язано з тим, що автомобілю потрібен розвал сходження.
Які автошини зношуються швидше: передні чи задні?
Зношування гуми відбувається з ряду причин, але передні колеса зазвичай зношуються швидше задніх, в основному через різні функції і розподіл ваги.
У передньопривідних машинах передні автошини передають крутний момент на дорогу, керуючи прискоренням та кермовим керуванням. Крім того, передні колеса зазнають великого навантаження під час поворотів і маневрування.
Однак якість шин, догляд за ними, звички водіння, зовнішні дорожні умови та правильне технічне обслуговування може суттєво впливати на знос.
Короткі підсумки
Для забезпечення загальної безпеки та продуктивності рекомендується замінювати автошини комплектами по чотири штуки, щоб забезпечити рівномірне зношування та збалансоване зчеплення на всіх колесах, особливо в несприятливих погодних умовах.
Якщо вам необхідно замінити лише 2 автошини, їх точно не слід встановлювати спереду, це актуально як для літнього, так і для зимового комплектів.
Прокомментируйте