Одеса
До Головного управління надійшло звернення споживача стосовно порушення вимог законодавства про захист прав споживачів під час придбання планшету у одній з крупних мереж магазинів електроніки: продавець відмовився повернути гроші за неякісний товар.
Про це повідомили у ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області.
З метою забезпечення захисту прав громадянина як споживача, а також враховуючи обмеження щодо проведення перевірок, запроваджених на період дії воєнного стану, Головним управлінням з продавцем була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення порушень законодавства.
За результатами вжитих заходів споживачу було здійснено повернення коштів за товар у сумі 8600 грн, про що заявником на адресу Головного управління було надіслано письмовий лист, де висловлювалась подяка за допомогу, яка зберегла не тільки гроші, а і нерви споживача.
Прокомментируйте