SEO-спеціаліст

Описание

Miraton — модний бренд мережі магазинів взуття та аксесуарів з 2005 року Сьогодні Miraton — це: 16 років успішного розвитку на ринку; 17 мультибрендових магазинів взуття та аксесуарів + всеукраїнський інтернет магазин — Miraton.ua; 5 міст України — Київ, Одеса, Харків, Запоріжжя та Дніпро; 350 професіоналів в команді; 4000+ моделей взуття, сумок, гаманців, ременів, окулярів, біжутерії та інше; 30+ відомих світових (Versace Jeans, Buffalo, Windsor Smith) і спортивних брендів (Nike, Puma, Adidas, New Balance та інші); кращий сервіс для клієнтів серед магазинів взуття в Україні. Чим цікава наша пропозиція: унікальний досвід в розвитку та просуванні E-commerce проекту — Miraton.ua, одного із найбільших за долею ринку в ніші; можливість реалізовувати свої ідеї, здобути нові знання та навички в співпраці з командою професіоналів в маркетингу; всі інструменти для аналізу і роботи SEO, бюджети на рекламу; можливість дізнатися деталі і особливості функціонування бізнесу (офлайн і онлайн, бек і фронт); допомога при адаптації, регулярний фідбек від керівника; стабільна та мотивуюча система оплати праці: ставка + бонуси за KPI; знижка співробітника на продукцію до 50% Умови праці: повний робочий день в офісі з ПН по ПТ, СБ та НД — вихідні; графік роботи на вибір: 9:00 -18:00 або 10:00-19:00; ЗП: ставка + бонуси за KPI, обговорюється на співбесіді, відштовхуємся від очікувань кандидатів; оплачувана відпустка 24 дні на рік. Що потрібно робити: працювати з семантикою, структурою сайту, оптимізацією контенту, розвивати посилальний профіль та слідкувати за технічною оптимізацією проекту Miraton.ua; ставити ТЗ копірайтерам, програмістам, дизайнеру; досягати планові KPI щодо приросту органічного трафіку; планувати роботу, приймати участь у розподілі бюджету на SEO; брати участь в розробці загальної стратегії просування інтернет-магазину; прогнозувати та аналізувати динаміку органічного трафіку та позицій пошукових запитів. Наш кандидат: має досвід роботи від 2 років в оптимізації сайтів (зовнішня/внутрішня) та знається на алгоритмах ранжування в пошуковій системі Google; вміє працювати з Google Search Console, Adwors, Analytics, Tag Manager, Serpstat, KeyCollector, ScreamingFrog, Ahrefs тощо; знає, що таке мікро розмітка, комерційні та поведінкові фактори, санкції пошукових систем; досвідчений користувач Google документів, таблиць, диску; знає HTML та CSS на базовому рівні; має досвід організації та контролю роботи контент-менеджера, копірайтерів, лінкбілдерів; активно взаємодіє з програмістами по виконанню всіх циклів робіт від А до Я; прагне розвиватися, має аналітичний склад розуму, вміє чітко висловлювати свої думки; відповідальний та самоорганізований, вміє ефективно планувати свій час. Чекаємо на ваші резюме з указанням бажаного рівня заробітної плати!

Посмотреть контакты →