Менеджер служби клієнтської підтримки (зі знанням німецької, англійської мови)

У такий складний для усіх нас час ми продовжуємо працювати на європейський ринок та пропонуємо можливість працювати віддалено!

Австрійська аутсорсингова компанія MSV Multicall реалізує у напрямку e-commerce ряд проектів, де, співпрацюючи з різними європейськими інтернет-магазинами та онлайн-платформами, надає послуги клієнтської підтримки різними іноземними мовами. У команду одного з таких проектів шукаємо активну людину з вільним володінням обох мов: німецької та англійської.

Вимоги:

  • володіння німецькою та англійською мовами (усно та на письмі) на рівні B2-C1;
  • вміння та бажання спілкуватися з клієнтами по телефону;
  • впевненість у користуванні ПК;
  • комунікабельність;
  • ввічливість;
  • готовність вчитися та працювати у команді;
  • уважність до деталей.

Умови роботи:

  • заробітна плата 15000−17500 грн;
  • оплачуване навчання;
  • повна зайнятість (09:00—17:00,11:00−19:00 з пн.-пт.) ;
  • віддалена робота;
  • медичне страхування;
  • офіційне працевлаштування;
  • постійна практика німецької та англійської мов.

Обов’язки:

  • Прийом дзвінків від клієнтів інтернет-магазину одягу (німецькою та англійською мовами);
  • Надання консультацій клієнтам з питань щодо замовлення, оплати, доставки товару і т.д.;
  • Опрацювання вхідної кореспонденції від клієнтів.

Зацікавила пропозиція?

Відгукуйтесь на нашу вакансію та надсилайте своє резюме німецькою або англійською мовою з фото або ж телефонуйте за номером Показать телефон і наша рекрутер Ліля охоче поспілкується з Вами щодо деталей.

Посмотреть более подробно →