Керівник відділу маркетингу (автомобільна група компаній)

Вітаємо! Українська Автомобільна Група «АВТОКРАФТ», що володіє автомобільними компаніями в Одесі, Черкасах, Дніпро і Кропивницькому, у зв’язку з розвитком бізнесу в регіонах, відкриває вакансію на заміщення посади

Директора з маркетингу

Співробітництво у віддаленому форматі не розглядаємо

Ві — наш кандидат, якщо:

Ви — новатор, який має досвід розробки та успішної реалізації маркетингової стратегії у великих компаніях, керує змінами і досягли значних результатів на попередніх місцях роботи, а також маєте у своєму арсеналі успішні проекти в галузі маркетингу.

У вас стратегічне мислення та проактивна позиція. Ви вмієте поєднувати людей для досягнення спільної мети, надихати на високі результати та заряджати енергією. Ви завжди відкриті новому, стежите за останніми тенденціями у сфері маркетингу та берете активну участь у технологічній трансформації компанії, в якій працюєте.

Директору з маркетингу підпорядковуються фахівці з реклами у регіонах.

Компанія Автогруп Кропівницький (м. Кропівницький) та Автогор (м. Черкаси): бренд Renault Компанія АТМ Кропівницький (м. Кропівницький) та Мітка (м. Черкаси): бренд Nissan Компанія Моторкрафт (м. Черкаси): бренд Skoda Компанія Перфект Моторс (м. Дніпро): бренд Hyundai

Завдання, які ставитимуться перед керівником:

  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії Групи компаній, спрямованої на успішне втілення в життя цілей та довгострокової стратегії бізнесу.
  • Зростання впізнаваності брендів в регіонах.
  • Створення та розвиток сильних команд.
  • Створення та управління ефективними маркетинговими інструментами у offline та digital-середовищі.
  • Вихід на новий рівень взаємодії з клієнтом.

ЧИМ ВИ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

  • Розробка стратегії маркетингу групи компаній та адаптація стратегії імпортера під ринок регіону.
  • Побудова системи аналітики та контроль ефективності використання маркетингових інструментів.
  • Розробка та реалізація маркетингових програм з формування та просування брендів компанії за допомогою online та offline каналів.
  • Аналіз ефективності рекламних програм.
  • Контроль роботи з відгуками клієнтів.
  • Аналіз конкурентного середовища в автобізнесі, тенденції та тренди ринку, споживча поведінка, аналіз сильних та слабких сторін Групи.
  • Контроль організації розміщення реклами у підрядників на вигідних для підприємства умовах. Контроль розробки контенту з підрядниками.
  • Контроль організації дизайну макетів, матеріалів, їх виготовлення, а також доставки та розміщення.
  • Планування та контроль промо заходів для цільової аудиторії.
  • Координація процесу брендингу.
  • Контроль виконання стандартів оформлення автоцентрів.
  • Планування та контроль виконання маркетингового бюджету.
  • Створення та контроль реалізації плану активностей у цифровому середовищі, медіапланування.
  • Оцінка результатів рекламних кампаній online та offline.
  • Ведення та аналіз роботи кол центру (скрипти, аналіз роботи співробітників, технічне забезпечення відділу, методи поліпшення роботи сервісу, аналіз вхідних лідів).

Умови роботи:

  • Можливість реалізувати свої ідеї та повною мірою розкрити потенціал.
  • Гідна заробітна плата (обговорюється з успішним кандидатом).
  • Комфортні робочі умови (Одеса, вул. Гагаріна, 12, а). 0675197778Показать телефон Telegram

Посмотреть более подробно →