Описание
Miraton — модний бренд взуття та аксесуарів з 2005 року. Сьогодні Miraton — це: 16 років успішного розвитку на ринку; 17 мультибрендових магазинів взуття та аксесуарів + всеукраїнський інтернет магазин — Miraton.ua; 350 професіоналів в команді; товарні категорії: взуття, сумки, гаманці, ремені, окуляри, біжутерія і в тому числі — новий напрямок, що розвивається, — «Lifestyle аксесуари»; 4000+ моделей товару; 30+ відомих світових (Versace Jeans, Buffalo, Windsor Smith) і спортивних брендів (Nike, Puma, Adidas, New Balance та інші); 10+ відомих світових брендів сумок (Blugirl, Guess, Pinko, Lacoste, LIU JO, Nike, PUMA, Trussardi, VERSACE JEANS COUTURE та ін.); кращий сервіс для клієнтів серед магазинів взуття в Україні. Чим цікава наша пропозиція: отримання унікального досвіду та можливості реалізувати свої ідеї у розвитку нового та перспективного напрямку – «Lifestyle аксесуари»; керування широким асортиментом модних аксесуарів та 6 товарними категоріями у напрямі «Lifestyle аксесуари», серед яких основна категорія – «Корейська косметика»; приваблива система бонусів за відмінний результат; знижка співробітника на продукцію до 50%. Умови праці: графік роботи з 10:00 до 19:00; ПН — ПТ, СБ та НД — вихідні; офіс розташований в історичному центрі міста; зарплата: ставка + бонуси за KPI, обговорюємо індивідуально на співбесіді, відштовхуємся від очікувань кандидатів та наявного досвіду; щорічна оплачувана відпустка. Що потрібно робити: формувати асортиментну матрицю магазинів категорії "Аксесуари" та напрямку «Lifestyle аксесуари»; прогнозувати обсяги продажів, планувати доходну частину; ініціювати програми щодо збільшення обсягу продажів; здійснювати оцінку та переоцінки товару; керувати рухом товару (склад — магазини); робити аналіз стану ринку та конкурентного середовища; взаємодіяти з персоналом магазинів (контроль викладки, актуальність цін та акцій, зворотний зв'язок від покупців); робити комплексний аналіз товарних позицій категорії (хіти продажів, 'камені' та ін.). Наш кандидат: має досвід керування товарними категоріями у сегменті роздрібної торгівлі (непродовольча група товарів обов'язково) від 2 років; розуміється на трендах та тенденціях моди; володіє практичними навичками побудови збуту, просування товарів у сегменті роздрібної торгівлі (непродовольча група товарів); знає принципи ціноутворення; вміє формувати асортиментні матриці; має добре розвинене комерційне мислення. Шановні кандидати! Відправляючи резюме, не забудьте вказати Ваші очікування щодо рівня заробітної плати. Чекаємо на Ваші відгуки!
Прокомментируйте