Інженер технічної підтримки користувачів

Банк «Південний» — універсальний український банк з 27-річною історією та одна з найбільших фінансових установ країни з українським капіталом та головним офісом в Одесі. Загалом в системі банку «Південний» працює понад 2000 професіоналів своєї справи. Зараз ми в пошуках ідеального фахівця, якому можемо довірити допомогу нашим співробітникам!

Інженер технічної підтримки користувачів

Очікування від кандидата:

1. Базова вища технічна освіта (бакалавр).

2. Професійний рівень володіння комп’ютером, як фахівець з підтримки користувачів (вільне володіння розширеним спектром можливостей операційної системи Windows і офісних засобів — MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, архіваторів, антивірусів, поштових клієнтів та іншіх прикладних програм).

3. Знання і розуміння мережевої взаємодії та мережевих протоколів.

4. Знання принципів роботы Active Directory.

5. Англійська мова ступінь володіння A2 (Elementary / Основи).

6. Досвід (стаж) роботи на аналогічних посадах: не менш, ніж 1 р.

Додатково буде плюсом: розуміння роботи банківських систем, знання апаратної частини персональних компьютерів, та принципів побудови і обслуговання локальних обчислювальних систем.

Обов’язки::

1. Технічна підтримка співробітників користувачів прикладних сервісів на першій лінії підтримки.

2. Прийом і реєстрація заявок користувачів на надання послуг ІТ в системі Сервіс Деск.

3. Надання консультаційних послуг користувачам по використанню програмного забезпечення банку.

4. Класифікація звернень користувачів та інцидентів, контроль за їх виконанням на більш високих лініях підтримки.

Якщо Ви зацікавлені, бажаєте працювати і розвиватися — надсилайте резюме!

Посмотреть более подробно →