Управління маркетинговим відділом
Управління відділом інтернет-магазину
Стратегічне планування рекламних активностей (offline, online)
Розробка бюджетів та контроль їх виконання
Розробка плану продажів інтернет-магазину, контроль їх виконання
Пошук, контроль роботи підрядних організацій
Робота з 1С, звітність, формування заявок на оплату послуг/товарі Контроль розробки візуальних матеріалів
Розробка та проведення BTL-активностей
Робота з CRM-системою, планування розсилок постійним клієнтам (SMS, E-mail), контроль за менеджерами CRM
Постановка завдань і контроль роботи SMM-менеджера, розробка стратегій просування в соціальних та пошукових мережах
Проведення маркетингових та соціологічних досліджень Просування в соціальних та пошукових мережах Навчання персоналу
www.strateg.ua
www.platoshka.com.ua
www.nicktoys.com.ua
www.avstore.com.ua
Прокомментируйте