Українське Дунайське пароплавство планує відновити перевезення пасажирів Дунаєм

(Фото: УДП)

Керівники пасажирської служби "Українське Дунайське пароплавство" (УДП) провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування пасажирських суден "Молдавія" та "Україна", що належить пароплавству. 

Як повідомив тимчасово виконуючий обов'язки УДП Дмитро Москаленко, також відбулись зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.

"Тож, тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова – флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий. Вирішимо долю "Молдавiї" і "Украïни" — прийде черга більш старих теплоходів "Волга" та "Днiпро", — зазначив він.

Дмитро Москаленко зазначив, що обидва судна побудовані у 70-ті роки минулого сторіччя на австрійській судноверфі у Корнойбурзі, на той час це були комфортні та сучасні судна, але наразі використання теплоходів "Молдавiї" та "Украïни" для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності.

Напередодні повномасштабного конфлікту Міністерство інфраструктури України призначило Дмитра Москаленка тимчасово виконувачем обов’язків генерального директора приватного акціонерного товариства “Українське Дунайське пароплавство”.

"Українському Дунайському пароплавству" від початку повномасштабного вторгнення росії вдалося в короткі терміни ввести в експлуатацію 23 баржі, що перебували у відстої без документів та поставити їх під прапор України. 

Наприкінці травня в Ізмаїлі вперше був сформований контейнерний караван у складі самохідного судна "Капітан Ширков" та п’яти барж загальною місткістю 300 TEU.

Источник