Заступник Міністра оборони: Електронне бронювання підвищує прозорість та автоматизує процес

Електронне бронювання дозволяє значно пришвидшити та полегшити процедуру, підвищити прозорість та автоматизувати процес.

Про це повідомила заступник Міністра оборони України Катерина Черногоренко.

«Американська торговельна палата в Україні надіслала нам лист подяки за запуск Резерв +, у якого, до речі, вже 3,5 мільйона користувачів. Дякуємо вам за довіру», — зазначила Катерина Черногоренко.

Вона розповіла, що Міноборони також отримало позитивну оцінку за електронне бронювання у застосунку Дія й оборонне відомство є надійним партнером і бек-системою у цьому сервісі.

«Експерти компаній-членів Палати наголошують, що електронне бронювання дозволяє значно пришвидшити та полегшити процедуру бронювання, підвищити прозорість та автоматизувати процес, усунувши людський чинник», — зазначила вона.

Згідно з опитуванням від представників Палати — 81% користувачів задоволені застосунком Резерв +, а 62% не мали жодних проблем із його використанням.

«Експерти Палати надали низку рекомендацій, як можна поліпшити роботу. Над деякими з запропонованих рішень ми вже працюємо. Наприклад, вже зараз всі, хто мають бронювання, зможуть побачити його у Резерв + у своєму документі», — розповіла Катерина Черногоренко.

Як повідомляла АрміяInform, у застосунку Резерв+ зʼявилася можливість підвантажувати актуальні дані про бронювання до електронного військово-облікового документа.

Послуга доступна лише для працівників критично важливих для держави підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони.

Джерело