Електронне бронювання дозволяє значно пришвидшити та полегшити процедуру, підвищити прозорість та автоматизувати процес.
Про це повідомила заступник Міністра оборони України Катерина Черногоренко.
«Американська торговельна палата в Україні надіслала нам лист подяки за запуск Резерв +, у якого, до речі, вже 3,5 мільйона користувачів. Дякуємо вам за довіру», — зазначила Катерина Черногоренко.
Вона розповіла, що Міноборони також отримало позитивну оцінку за електронне бронювання у застосунку Дія й оборонне відомство є надійним партнером і бек-системою у цьому сервісі.
«Експерти компаній-членів Палати наголошують, що електронне бронювання дозволяє значно пришвидшити та полегшити процедуру бронювання, підвищити прозорість та автоматизувати процес, усунувши людський чинник», — зазначила вона.
Згідно з опитуванням від представників Палати — 81% користувачів задоволені застосунком Резерв +, а 62% не мали жодних проблем із його використанням.
«Експерти Палати надали низку рекомендацій, як можна поліпшити роботу. Над деякими з запропонованих рішень ми вже працюємо. Наприклад, вже зараз всі, хто мають бронювання, зможуть побачити його у Резерв + у своєму документі», — розповіла Катерина Черногоренко.
Як повідомляла АрміяInform, у застосунку Резерв+ зʼявилася можливість підвантажувати актуальні дані про бронювання до електронного військово-облікового документа.
Послуга доступна лише для працівників критично важливих для держави підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони.
Прокомментируйте