УДП вперше за багато років модернізувала судно: Kapitan Antypov скоро прямує до Ізмаїлу

Успішно завершені ходові випробування Kapitan Antypov. Модернізоване судно готується до відправки з австрійського Лінцу до Ізмаїлу.

Як повідомив генеральний директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко, це перша капітальна модернізація в історії Українського Дунайського пароплавства. Понад 30 років підприємство користувалось річковим флотом побудованим за радянських часів. Увесь цей час судна лише ремонтувались.

На Kapitan Antypov з’явилися два нових головних двигуни Mitsubishi, нова система запуску, два нових дизель-генератора Volvo Penta, більш надійна система охолодження двигунів із замкненою системою циркуляції охолоджувальної рідини, нова автоматизована система контролю рівня масла, нова автоматизована система моніторингу та управління за роботою двигунів, нова система очищення вихлопних газів з додаванням реагенту AdBlue (судно може працювати як на Дунаї, так і на Рейні), нові трубопроводи.

Наприкінці минулого року УДП планувало модернізувати 5 одиниць флоту серії Kapitan Antypov. Декілька перших суден компанія була готова профінансувати з власного прибутку. Всі умови для залучення фінансування УДП виконало.

— Натомість на рівні акціонера не має рішення щодо доцільності угоди. Ми запропонували альтернативу — продати частину старого флоту, який не використовується. За рахунок отриманих коштів завершити програму. Тим більше наш партнер – відома австрійська верф ÖSWAG законтрактувала двигуни для 5 одиниць флоту. На думку команди УДП, рентабельну роботу компанії гарантує нехай невелика кількість, але сучасного флоту, аніж «кладовище» зі старих непрацюючих суден, — сказав Дмитро Москаленко. — Ми розпочали модернізацію другого судна, але очікуємо остаточної позиції нашого акціонера — Міністерства. Зі свого боку команда УДП зробила все, щоб здійснилась давня мрія дунайців – на заміну «динозаврам» радянської епохи компанія отримала сучасний флот.

Источник