Technical Support Specialist CiSCO

Описание

Функції посади: Конфігурує, обслуговує, визначає і усуває несправності мережевої інфраструктури та VOIP-інфраструктури. Виконує роботи по рішенню інцидентів, запитів на обслуговування, відповідно до встановлених термінів і пріоритетів. Вносить, а також актуалізує дані в базі даних управління конфігураціями по обладнанню та системам, що знаходяться на обслуговуванні. Необхідні навички та знання: Обов'язково: Знання операційних систем Cisco OS; Досвід роботи з комутаційним обладнанням Cisco; Знання технологій та протоколів: EIGRP, OSPF, PBR, VTP, Spanning-Tree, Etherchannel, port security, DHCP snooping, IP source guard, ACLs, IPSEC / VTI, IPv4, IPv6, TCP, UDP, RTP, RTCP, SRTP; Бажано знання VoIP та систем відеоконференцзв'язку: Досвід роботи з IP АТС Cisco (Cisco Unified Communications Manager, CME), Cisco ISR Voice Gateway Знання принципу роботи голосових протоколів та досвід діагностики: SIP, H.323, H.225, H.245, MGCP, ISDN Досвід роботи з комутаційним обладнанням Cisco не менше 1 року; Знання у напрямку телекомунікацій на рівні Cisco Certified Network Associate (CCNA); Змінний графік роботи 24х7: 1 день – 8:00-20:00 2 день – 20:00-8:00 3 день – вихідний 4 день – вихідний У нас ви отримаєте: КОМПЕНСАЦІЙНИЙ ПАКЕТ: Щомісячна заробітна плата, Бонус за підсумками кварталу роботи в компанії. ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ: Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну. Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний транспорт). Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, аудиторні тренінги, майстер-класи, закриті клуби, професійні спільноти) ПРИЄМНОСТІ: Корпоративні знижки в спорткомплекс «Sport Life», мережа хімчисток «Kims», на техніку «Samsung» програми лояльності Reikartz Hotel Gr

Посмотреть контакты →