Системний адміністратор

Supramarine — глобальний торгово-логістичний інтегратор, який надає комплексні сервісні рішення у сфері інтермодальної логістики та торгівлі.

Що буде входити у ваші обов’язки на посаді:

  • Контроль, забезпечення та організація безперебійної роботи групи компаній протягом робочого часу (робота wi-fi, технічна справність офісної техніки, камер, сигналізації та ін.).
  • Контроль, забезпечення та організація безперебійної роботи хмарної інфраструктури (корпоративний gmail, сервери та ін).
  • Контроль належного стану офісної техніки (принтери, стаціонарні комп’ютери, ноутбуки, телефони, комунікації та ін.).
  • Контроль та організація безперебійної роботи промислових об’єктів.
  • Встановлення необхідних програм, сервісів для роботи.
  • Планування та закупівля необхідної техніки для групи компаній у рамках бюджету.
  • Оплата інтернет-сервісів та хмарних рішень інтернету на об’єктах.
  • Smart-завдання від керівників.

Основні вимоги до майбутнього співробітника на цій позиції:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років.
  • Наявність професійних навиків для ефективного виконання поставлених вище завдань.
  • Здатність швидко вивчати нові або незнайомі технології та продукти, використовуючи документацію та ресурси інтернету.
  • Хороші комунікативні навички та хороші навички командної роботи.
  • Вміння брати ініціативу та відповідальність та вміння й бажання працювати в режимі багатозадачності.

Які умови праці ми пропонуємо:

  • Графік роботи: пн-пт, 9:00—18:00.
  • Стабільна виплата заробітної плати та офіційне оформлення.
  • Дружня та драйвова команда.
  • Комфортний і сучасний офіс в центрі Одеси.

Чекаємо на ваше резюме та після позитивного фідбеку й пройденої співбесіди — приступаємо до роботи.

Посмотреть более подробно →