Supramarine — глобальний торгово-логістичний інтегратор, який надає комплексні сервісні рішення у сфері інтермодальної логістики та торгівлі.
Що буде входити у ваші обов’язки на посаді:
- Контроль, забезпечення та організація безперебійної роботи групи компаній протягом робочого часу (робота wi-fi, технічна справність офісної техніки, камер, сигналізації та ін.).
- Контроль, забезпечення та організація безперебійної роботи хмарної інфраструктури (корпоративний gmail, сервери та ін).
- Контроль належного стану офісної техніки (принтери, стаціонарні комп’ютери, ноутбуки, телефони, комунікації та ін.).
- Контроль та організація безперебійної роботи промислових об’єктів.
- Встановлення необхідних програм, сервісів для роботи.
- Планування та закупівля необхідної техніки для групи компаній у рамках бюджету.
- Оплата інтернет-сервісів та хмарних рішень інтернету на об’єктах.
- Smart-завдання від керівників.
Основні вимоги до майбутнього співробітника на цій позиції:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років.
- Наявність професійних навиків для ефективного виконання поставлених вище завдань.
- Здатність швидко вивчати нові або незнайомі технології та продукти, використовуючи документацію та ресурси інтернету.
- Хороші комунікативні навички та хороші навички командної роботи.
- Вміння брати ініціативу та відповідальність та вміння й бажання працювати в режимі багатозадачності.
Які умови праці ми пропонуємо:
- Графік роботи: пн-пт, 9:00—18:00.
- Стабільна виплата заробітної плати та офіційне оформлення.
- Дружня та драйвова команда.
- Комфортний і сучасний офіс в центрі Одеси.
Чекаємо на ваше резюме та після позитивного фідбеку й пройденої співбесіди — приступаємо до роботи.
Прокомментируйте