Помічник керівника

Умови праці:

  • сучасний офіс, забезпечений безперебійним електропостачанням та інтернет зв’язком
  • своєчасна виплата зароботної плати
  • офіційне працевлаштування
  • можливість кар’єрного росту
  • доброзичливий колектив
  • відпустка згідно законодавству

Обов’язкові вимоги:

  • Вища освіта
  • Навички роботи з документами
  • Знання офісних програм Word,Excel
  • Знання правил ділового спілкування
  • Знання української та англійської мови (мінімум Intermediate)
  • Відповідальність
  • Уважність
  • Пунктуальність

Функціональні обов’язки:

  • Виконання вчасно різноманітних доручень керівника;
  • Приймати кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника, передавати її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів;
  • Готувати документи та матеріали, необхідні для роботи керівника;
  • Слідкувати за своєчасним розглядом та поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надійшли на виконання;
  • Відповіді на телефонні дзвінки;
  • Складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
  • Здійснювати контроль за виконанням працівниками організації виданих наказів та розпоряджень, а також за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівника організації, взятих на контроль;
  • Організовувати прийом відвідувачів до керівника, сприяти оперативності розгляду прохань та пропозицій працівників;
  • Організацій зборів співробітників;

Графік роботи:

Пн-Пт 9:00−18:00

Заробітна плата від 20 000 грн та обговорюється за підсумками співбесіди

Якщо Вас зацікавила наша вакансія- натисніть, будь ласка, у лівому верхньому куті «Відгукнутися».

Посмотреть более подробно →