Оператор контакт-центру

Привіт! Ми Fozzy Group — група компаній з неймовірною історією та безліччю крутих ідей. Наші бізнеси — це супермаркети, аптеки, заводи, ресторани, служба доставки, банк, турагентство та IT-компанія TemaBit.

Наша команда — понад 60 тисяч супергероїв, які щодня перевершують себе та готові до найбожевільніших експериментів. Ми чесні та відкриті, підтримуємо одне одного та надихаємо. А ще ми вміємо веселитися — з нами щодня буде свято.

Наша мета — творити WOW-враження та проповідувати культ гостинності. Ми знаємо, чим здивувати найвибагливішого Гостя та як додати фарб у буденні речі.

Fozzy Group — це неповторне місце для вашого розвитку та втілення ідей.

Що ви будете робити:

  • Здійснення консультативної підтримки клієнтів;
  • Надання необхідної інформації про послуги, процедури та акції;
  • Прийом вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків;
  • Робота з чатами та листування.

Що ми очікуємо:

  • Вільне володіння українською мовою (усною та письмовою);
  • Вміння швидко встановлювати контакт, та знаходити спільну мову з кожним клієнтом;
  • Вміння запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації;
  • Володіння ПК на рівні впевненого користувача, висока швидкість друку;
  • Наявність технічних можливостей (інтернет, ПК, гарнітура)
  • Привітність, комунікативність та бажання працювати з людьми.

Що ми пропонуємо:

  • Теоретичне та практичне навчання;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість кар’єрного і фінансового зростання;
  • Добровільне медичне страхування;
  • Знижки для співробітників мережі (ресторани, аптеки, супермаркети);
  • Веселі і цікаві корпоративні свята.

Посмотреть более подробно →