Наш кандидат:
- Володіє польскою мовою на комунікативному рівні — (обов’язкова умова).
- Знаходиться в Одесі і готовий до роботи в офісі від понеділка до п’ятниці.
- Вміє працювати у режимі багатозадачності.
- Має відмінні комунікативні та організаторські здібності.
- Має високий рівень самоорганізації та відповідальності.
- Вміє працювати з базовими офісними програмами та оргтехнікою.
Обов’язки:
- Організація забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення господарчих товарів, канцтоварів, води, кави тощо).
- Допомога відділу HR (оновлення оголошень і попередній відбір заявок кандидатів, проведення онбордингу, проведення співбесід з кандидами, підбір і організація тренінгів та корпоративів, курсів для команди UA ітд.).
- Робота з документацією компанії (наприклад: отримання і надсилання документів на пошті, підтримання порядку в документації в офісі).
- Комунікація з різними відділами фірми в українські і польській мові.
- Зв’язок з бухгалтерією, уридичним відділом.
- Виконання робочих доручень керівника.
- Інші організаційні обов’язки.
Нашому кандидату ми пропонуємо:
- робота в дружній, невимушеній атмосфері;
- повні робочі дні по 8 годин від понеділка по п’ятницю;
- повна зайнятість;
- стаціонарна робота;
- працевлаштування на ФОП № 3;
- заробітна плата — оплата погодинна, 120 грн. брутто за годину (160 годин в місяць = 19 200 грн. брутто)
Якщо ти точно розумієш, що саме ти наш кандидат, то залишай своє резюмеу форматі PDF (чи надсилай за мейлом [откликнуться])
До зустрічі на співбесіді! 🙂
Прокомментируйте