Наш асортимент-широкий спектр мед техніки за низькими цінами, серед найбільших Інтернет-магазинів.
Наша команда це професійні продавці консультанти в роздрібних точках продажу та інтернет-магазині, активні менеджери з продажу, сервіс інженери, які можуть вирішити будь-яку проблему клієнта, ефективні менеджера з закупівель, які знають де і що купити за найвигіднішими цінами.
Чому ми шукаємо співробітників?
Ми стабільні, і ми на ринку Одеси 13 років. Але за часів змін необхідно бути гнучкими, постійно змінюватися.
Наша мета стає кращою, відкривати і розвивати нові напрями, підвищувати якість наших продажів та пропозицій, забезпечувати сервіс та сервіси для наших замовників.
І так, у нас є план на найближчі 5 років, ми чітко знаємо, чого хочемо і що нам необхідно для цього зробити.
Вимоги:
- Вища освіта (бажано)
- Впевнені знання основ діловодства
- Досвід роботи у сфері офіс-менеджменту та діловодства
- Впевнений користувач ПК: пакет MS Office, Internet, 1С (бажано)
- Бажано Знання програми Adobe Photoshop, Bitrix) Нормальний рівень
- Знання офісної техніки
Буде плюсом ще:
- Знання Google Ads, Facebook Ads, Facebook Pixel, Google Tag Manager, Google Analytics;
- Знання SEO оптимізації
- Водійські права
Особистісні якості:
- Професійний рівень комунікабельності
- Аналітичний склад розуму
- Активна життєва позиція
- точність у виконанні поставлених завдань
- Самоорганізованість, багатозадачність, стресостійкість
- Доброзичливість, клієнтоорієнтованість
- Охайний зовнішній вигляд, грамотна мова
Функціональні обов’язки:
- допомога керівнику в
- складання тз та документації
- Вести переговори
- Робота з майданчиками Prom, Bitrix 24, Holine, Нова пошта та ін.
- узгодження дедлайнів із керівництвом компанії
- написання технічних завдань для веб-фахівців (дизайнер-SEO — розробників — менеджер-оператори, бухгалтерія та маркетолог…)
- контроль виконання завдань працівниками
- виставлення завдань у CRM;
- контроль ведення CRM;
- Контроль кур’єрів та складу
- пошук та інтеграція співробітників у штат компанії
- розробка маркетингової стратегії сайтів;
- Робота з товарами на сайті: створення завдань на додавання товарів, закладів виробників, колекції, категорії, атрибути тощо;
- Створення наборів товарів, спец.пропозицій та акцій
- будь-які роботи з контентом
- Вирішення спірних ситуацій з клієнтами
- прийом та обробка інформації
- ведення щомісячної звітності
- створення та ведення договорів на обслуговування сайтів;
- надання зворотного зв’язку начальству
- тестування функціоналу та сервісів
- обробка та передача інформації між відділами;
- підбір персоналу, фрілансерів етс.
Умови:
- Графік: Пн. — Пт., з 9:00 год. до 18:00
- Обладнаний затишний офіс у центрі міста
Ми пропонуємо:
- Можливість формування стратегії компанії.
- Реалізацію накопиченого досвіду, амбіцій та цілей;
- % від обсягу продажу під час виконання планових показників та додаткові бонуси за понад результат;
- Можливість реалізації власної ідеї;
- Розвиток нових навичок в умовах активного конкурентного середовища, які допоможуть у реалізації найсміливіших життєвих цілей;
- Участь у перспективних проектах компанії;
- Усі необхідні інструменти для досягнення планів
- оплачувана відпустка, лікарняні.
- Цікаву роботу у команді професіоналів
Якщо вас зацікавила дана вакансія, ви можете зв’язатися з нами та записатися на співбесіду:
093 000 38 10Показать телефон — Олександр
Прокомментируйте