Начальник сектору продажу корпоративних рішень

Мета посади: Ефективне управління та розвиток співробітників сектору у місті Одеса, виконання планових показників за закріпленою групою клієнтів та підвищення доходу компанії Київстар в корпоративному сегменті.

Основні обов’язки:

  • Розвиток у співробітників сектору навичок з продажу та обслуговування, розуміння специфіки ключових секторів економіки кластеру, мотивація підлеглих, наставництво та їх коучинг;
  • Забезпечення продажу та впровадження нових продуктів та проектів для корпоративних клієнтів;
  • Забезпечення якісного обслуговування та супроводу корпоративних клієнтів;
  • Оперативний аналіз, планування та контроль ключових проектів сектору;
  • Особиста взаємодія з ключовими клієнтами сектору та участь у розробці стратегії їх розвитку;
  • Співпраця з іншими підрозділами компанії для впровадження нових продуктів клієнтам та їх обслуговування.

Вимоги до кандидатів:

  • Освіта: вища, бажано економіка, фінанси, маркетинг;
  • Досвід роботи: від 5 років, з них досвід в сфері продажу (зокрема великим підприємствам) та обслуговування клієнтів.
  • Бажано, від 2 років управлінського досвіду: управління значними людськими та фінансовими ресурсами;
  • Активна життєва позиція та здатність критично мислити.
  • Вміння ставити перед собою та підлеглими цілі та досягати їх.
  • Самодисципліна та прийняття відповідальності;
  • Англійська — вище середнього (B2) або вище;
  • Водійські права категорії В.

Робота в Київстар — це:

  • Команда, частиною якої дійсно хочеться бути;
  • Комфортний офіс, де завжди є світло, інтернет та привітні колеги;
  • Програма онбордінгу, що дозволяє легко та швидко адаптуватися новачкам в компанії в режимі онлайн;
  • Один з найкращих в Україні соцпакетів із медичним страхуванням та допомогою в різних життєвих ситуаціях;
  • Гідна оплата праці (офіційна);
  • Безмежні можливості онлайн навчання (тренінги, курси);
  • Професійний та особистий розвиток;
  • Бонуси за якісну роботу.

Посмотреть более подробно →