Мета посади: Ефективне управління та розвиток співробітників сектору у місті Одеса, виконання планових показників за закріпленою групою клієнтів та підвищення доходу компанії Київстар в корпоративному сегменті.
Основні обов’язки:
- Розвиток у співробітників сектору навичок з продажу та обслуговування, розуміння специфіки ключових секторів економіки кластеру, мотивація підлеглих, наставництво та їх коучинг;
- Забезпечення продажу та впровадження нових продуктів та проектів для корпоративних клієнтів;
- Забезпечення якісного обслуговування та супроводу корпоративних клієнтів;
- Оперативний аналіз, планування та контроль ключових проектів сектору;
- Особиста взаємодія з ключовими клієнтами сектору та участь у розробці стратегії їх розвитку;
- Співпраця з іншими підрозділами компанії для впровадження нових продуктів клієнтам та їх обслуговування.
Вимоги до кандидатів:
- Освіта: вища, бажано економіка, фінанси, маркетинг;
- Досвід роботи: від 5 років, з них досвід в сфері продажу (зокрема великим підприємствам) та обслуговування клієнтів.
- Бажано, від 2 років управлінського досвіду: управління значними людськими та фінансовими ресурсами;
- Активна життєва позиція та здатність критично мислити.
- Вміння ставити перед собою та підлеглими цілі та досягати їх.
- Самодисципліна та прийняття відповідальності;
- Англійська — вище середнього (B2) або вище;
- Водійські права категорії В.
Робота в Київстар — це:
- Команда, частиною якої дійсно хочеться бути;
- Комфортний офіс, де завжди є світло, інтернет та привітні колеги;
- Програма онбордінгу, що дозволяє легко та швидко адаптуватися новачкам в компанії в режимі онлайн;
- Один з найкращих в Україні соцпакетів із медичним страхуванням та допомогою в різних життєвих ситуаціях;
- Гідна оплата праці (офіційна);
- Безмежні можливості онлайн навчання (тренінги, курси);
- Професійний та особистий розвиток;
- Бонуси за якісну роботу.
Прокомментируйте