Міністерство соціальної політики розповіло про електронний кабінет особи з інвалідністю

Електронний кабінет особи з інвалідністю — зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання допоміжних технічних та інших засобів реабілітації. Сервіс доступний на Порталі Централізованого банку даних осіб з інвалідністю.

Алгоритм реєстрації у централізованому банку даних з проблем інвалідності розмістило на своєму офіційному сайті Міністерство соціальної політики України.

Які переваги отримують користувачі завдяки Електронному кабінету особи з інвалідністю?

Завдяки сервісу люди, зареєстровані в централізованому банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) отримають можливість:

  • подачі заяв про потребу взабезпеченні ДЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання кваліфікованим електронно-цифровим підписом (КЕП);
  • подачі заяв про вибір підприємства шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів тапідписання КЕП;
  • здійснення зворотного зв’язку,можливісті надсилання людям з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ДЗР та пакету документів, інших інформаційних повідомлень.

Якщо людина з інвалідністю не зареєстрована в ЦБІ

Потрібно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ — пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ»

Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету необхідно виконати наступне:

  1. Якщо є КЕП можливо виконати первинну реєстрацію вЕлектронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення — посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету АБО
  2. Якщо КЕП відсутній, потрібно особисто звернутися довідділення соціального захисту таподати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ, в результаті буде надано код авторизації. Цей код авторизації є секретним, тому його необхідно зберігати в таємниці до закінчення первинної реєстрації!

Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:

  1. зайти наголовну сторінку Електронного кабінету та обрати пункт меню «Реєстрація на Порталі ЦБІ».
  2. заповнити реєстраційну форму— ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу, обрати вид реєстрації — без КЕП або з КЕП.

При реєстрації без КЕП необхідно ввести код авторизації, який отримано у відділенні соціального захисту. Реєстрація Електронному кабінеті ЦБІ за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз!

При реєстрації за КЕП, необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП) та натиснути кнопку «Зареєструватися».

За результатами реєстрації на електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

Отримати доступ до електронного кабінету особи з інвалідністю та зареєструватися у ньому можна за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/ або на офіційному сайті Мінсоцполітики в розділі «Особам з інвалідністю».

Джерело