Запрошуємо на віддалену роботу на повну зайнятість активних, комунікабельних та стресостійких кандидатів, які готові здійснювати/приймати багато вихідних та вхідних дзвінків на день та надавати «wow» — сервіс нашим клієнтам!
Це робота для тих, хто легко знаходить спільну мову з будь-якою людиною і може продати будь-що або прагне цьому навчитися.
Ми — американська логістична компанія (здійснюємо перевезення транспортних засобів по території США), перебуваємо в Лос-Анджелесі (Каліфорнія), і є одними з топів у цій сфері.
Ми пропонуємо:
- повне навчання та можливість почати кар’єру з роботи в парі з найуспішнішими Sales Agents компанії
- постійну підтримку від супервайзера, менеджерів і колег з будь-якого питання в ході роботи.
- щоденну практику спілкування з американцями — так Ви можете improve your English speaking and writing skills
- своєчасну виплату заробітної плати в USD
- фіксований графік роботи
Тип роботи: віддалена (наявність потужного ПК, високошвидкісного Інтернет-з’єднання, гарнітури, веб-камери та окремого простору для організації робочого місця — a must)
Позиція: Менеджер з логістики зі знанням англійської мови, Sales Agent (remotely)
Зайнятість: тільки повна (8 годин на день, 40 годин на тиждень), понеділок-п’ятниця 15:15—00:00. (Працюємо за часом PST, тому графік роботи змінюватиметься на одну годину при переході на зимовий та літній час.) Часткову зайнятість НЕ надаємо.
Заробітна плата: комісійні від успішних угод (сума не має жодних лімітів, безпосередньо залежить від результатів Вашої роботи) + бонуси за 5* відгуки клієнтів+інші привілеї, але не менше ніж 792USD/month. Топ співробітники заробляють понад 4000USD/month. Виплата здійснюється в валюті без будь-яких конвертацій.
Оформлення: Independent Contractor Agreement
Від Вас ми чекаємо:
- вільне володіння англійською мовою (від Upper-Intermediate та Advanced та вище; не нижче B2, C1)
- досвід у сфері продажу та call center буде Вашою перевагою
- вміння працювати в режимі багатозадачності та швидко реагувати та орієнтуватися в мінливому середовищі
- здатність здійснювати успішні дзвінки потенційним клієнтам і укладати угоди по телефону (no cold calls)
Обов’язки включатимуть:
- комунікацію з клієнтами та перевізниками (US Market only)
- організацію перевезень територією США
- планування, погодження та відстеження термінів завантаження та вивантаження; надання розрахункового часу доставки, квот та інших зборів.
- контроль вантажу в дорозі — GPS-tracking та телефонні дзвінки
- швидко, ввічливо та професійно відповідати на запити клієнтів по телефону та електронною поштою.
Заповніть форму нижче, або залиште свій відгук тут.
https://forms.gle/UU4uce1bsY8kv1Qt7
Якщо Ваше резюме нас зацікавить, наш HR Department зв’яжеться з Вами протягом 2−5 робочих днів.
Прокомментируйте