Менеджер по работе с клиентами и персоналом

Привіт!🙂

Компанія Хаскі в пошуку менеджера з ведення проектів компанії.

Якщо ти проактивна, стресостійка та емпатійна людина, що має навички ведення переговорів з абсолютно різними клієнтами, готова нести відповідальність за свою команду та на будь-яку безвихідну ситуацію завжди знаходиш по декілька варіантів виходу — чекаємо на твоє резюме (залишай його прямо під цією вакансією).👇

Якщо ти вже маєш досвід роботи у HR, логістиці або продажах B2B-сегменту — це буде перевагою.

Коротко про «Хаскі»:

  • 7 філіалів по Україні: Київ, Харків, Вінниця, Львів, Дніпро, Миколаїв, Одеса та перша філія у Польщі;
  • Оплачувана компанією авторська програма навчання у м.Києві (5 днів) та адаптації співробітників (2 місяці) у твоєму місті;
  • Наші клієнти — великі логістичні та виробничі компанії;
  • Наша послуга — складський персонал в аутсорсинг

Діяльність спрямована на:

  • Роботу з керівниками логістичних комплексів (клієнтами компанії): співпраця, інформування, ведення, додаткові продажі;
  • Роботу зі штатом складського персоналу компанії (підбір, управління, адаптація, мотивація, супровід при першому виході на зміну).

Твої обов’язки:

  • Знайомство з представником клієнта в телефонному форматі,
  • Поїздка для зняття заявки на персонал і уточнення деталей роботи, яку треба буде виконувати співробітникам,
  • Поїздка в офіс та пошук необхідних співробітників у резервній базі компанії,
  • Зідзвон із співробітниками та узгодження їх виходу на роботу,
  • Зідзвон із клієнтом та узгодження дати та часу першого виходу наших співробітників на об’єкт клієнта,
  • Зустріч співробітників перед початком роботи на складі клієнта в день першого виходу на роботу (проведення знайомства, видача робочої форми, проведення інструктражу з техніки безпеки на роботі, допомога в організації пропуску),
  • Зідзвон із співробітниками у кінці зміни,
  • Прописування графіку роботи,
  • Слідкування за дотриманням графіку (телефонні зідзвони на початку та у кінці робочих змін співробітників),
  • Поїздки на об’єкти клієнтів (20 на місяць): 1. Проведення зборів працівників, індивідуальні бесіди з адаптації, мотивації, та управління, контроль 2. Збір актів виконанних робіт, надання клієнту консультацій з необхідності збільшення / зменшення кількості наших співробітників на об’єкті, надання звітності,
  • Дзвінки клієнтам, що не працюють з нашою компанією більше місяця (20 на місяць),
  • Додаткові продажі.
  • Зверни увагу: у кожного менеджера одночасно декілька клієнтів.

    Умови:

    • Заробіток: 20000 — 25000 грн (ставка 11000+ бонуси 5000+1.5%),
    • Графік роботи офісу: понеділок — п’ятниця з 9:00 до 18:00,
    • Твій реальний графік буде залежати від графіку роботи твоїх підлеглих на складах,
    • Офіс на вул. Пушкінська, 62.

    Робота 80% на території клієнта (поїздки на склади до клієнтів та персоналу, це 20 поїздок на місяць) і 20% в офісі (закриття заявок клієнта, дзвінки).

    Чому ти обираєш саме нас:

  • Компанія стежить за твоїм здоров’ям: оплачує спортзал і видає бонуси за некуріння;
  • За виконання плану ми подорожуємо;
  • Ми постійно вчимося і підвищуємо свою кваліфікацію (тренінги, майстер-класи, курси іноземних мов);
  • Беремо участь в нових проектах (незалежно від посади ти можеш брати участь у розвитку нових напрямків компанії);
  • Забезпечуємо всім комфортні умови: ноутбук, телефон, послуги таксі тощо.
  • Корисні посилання про нас:

    • Твій майбутній керівник,
    • Сайт нашої компанії,
    • Наш HR-директор,
    • Наш HR сайт,
    • Відео про співробітників офісу,
    • Ми на Facebook,
    • Ми у Instagram,
    • Ми на YouTube,
    • Наш директор.

    До зустрічі на співбесіді! 😉

    Посмотреть более подробно →