Керівник зміни контакт-центру (холодні дзвінки)

Медико-косметологічний центр «Етерія» запрошує в свою команду Керівника зміни контак-центру!

ПРО НАС:

  • Компанія була заснована в 2012 році. За цей час ми стали № 1 на ринку України, серед косметологічних послуг.
  • 95% наших клієнтів рекомендують нас своїм друзям і родичам.
  • Ми постійно розвиваємося і покращуємо умови для роботи наших співробітників.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Для нас важливий розвиток наших співробітників — курси і тренінги за рахунок компанії.
  • Робота в зручному та комфортному офісі в центрі Одеси.
  • Графік роботи: 5/2 (плаваючі вихідні).
  • Лояльне керівництво, яке завжди йде на зустріч і підтримує своїх співробітників.
  • Дбаємо про дружню атмосферу в колективі! Неформальні зустрічі, а саме: кафе, боулінг, пікніки!
  • Познайомитись з компанією можна: http://eteria.od.ua/

Очікуємо:

  • Організація роботи контакт-центру;
  • Реалізація стратегії компанії щодо обслуговування клієнтів;
  • Планування та аналіз ефективності роботи співробітників;
  • Робота з командою супервайзерів та операторів;
  • Розробка та реалізація заходів щодо покращення обслуговування клієнтів компанії;
  • Розробка скриптів та регламентів для контакт-центрів;
  • Контроль навчання та адаптації нових співробітників;
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії.

Важливо:

  • Досвід роботи старшим зміни, керівником контакт-центру на холодні дзвінки;
  • Розуміння специфіки роботи контакт-центру;
  • Досвід навчання та контролю персоналу (супервайзерів та операторів);
  • Вміння чітко ставити завдання, контролювати його виконання;
  • Розвинені комунікативні навички, стресостійкість, вміння залагоджувати конфлікти;
  • Вміння працювати у режимі багатозадачності;
  • Прагнення працювати на результат та бажання розвиватися.

Запис на співбесіду за телефоном:

Вікторія Показать телефон

Посмотреть более подробно →