Медико-косметологічний центр «Етерія» запрошує в свою команду Керівника зміни контак-центру!
ПРО НАС:
- Компанія була заснована в 2012 році. За цей час ми стали № 1 на ринку України, серед косметологічних послуг.
- 95% наших клієнтів рекомендують нас своїм друзям і родичам.
- Ми постійно розвиваємося і покращуємо умови для роботи наших співробітників.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Для нас важливий розвиток наших співробітників — курси і тренінги за рахунок компанії.
- Робота в зручному та комфортному офісі в центрі Одеси.
- Графік роботи: 5/2 (плаваючі вихідні).
- Лояльне керівництво, яке завжди йде на зустріч і підтримує своїх співробітників.
- Дбаємо про дружню атмосферу в колективі! Неформальні зустрічі, а саме: кафе, боулінг, пікніки!
- Познайомитись з компанією можна: http://eteria.od.ua/
Очікуємо:
- Організація роботи контакт-центру;
- Реалізація стратегії компанії щодо обслуговування клієнтів;
- Планування та аналіз ефективності роботи співробітників;
- Робота з командою супервайзерів та операторів;
- Розробка та реалізація заходів щодо покращення обслуговування клієнтів компанії;
- Розробка скриптів та регламентів для контакт-центрів;
- Контроль навчання та адаптації нових співробітників;
- Взаємодія з іншими підрозділами компанії.
Важливо:
- Досвід роботи старшим зміни, керівником контакт-центру на холодні дзвінки;
- Розуміння специфіки роботи контакт-центру;
- Досвід навчання та контролю персоналу (супервайзерів та операторів);
- Вміння чітко ставити завдання, контролювати його виконання;
- Розвинені комунікативні навички, стресостійкість, вміння залагоджувати конфлікти;
- Вміння працювати у режимі багатозадачності;
- Прагнення працювати на результат та бажання розвиватися.
Запис на співбесіду за телефоном:
Вікторія Показать телефон
Прокомментируйте