Керівник відділу трейд-маркетингу

Описание

Ми у Цитрусі завжди говоримо: «Яскраво жити не заборониш». Виглядай — як хочеш, думай — про все на світі, роби — те, що до душі, і працюй — у Цитрусі. У нас діє лише одне правило: відрізнятись дозволено! Ми запрошуємо в команду фахівця на позицію Керівника відділу трейд-маркетингу Основні вимоги: Досвід роботи в Retail Знання основ трейд-маркетингу Володіння сучасними методиками просування продукції Навички контролю і оцінки трейд-маркетингових активностей Потрібно буде займатися: Розробкою стратегії та організацією просування категорій за допомогою трейд-маркетингових і промо активностей; Аналізом ефективності проведених заходів, наданням відповідної звітності, оцінкою ризиків і вигод; Збором і обробкою статистики продажів в інформаційній системі, виявленням причин відхилення даних прогнозу і фактичних продажів; Формуванням бюджету відділу трейд-маркетингу; Роботою з ТРЦ і проведенням спільних маркетингових ініціатив; Роботою над відкриттями нових магазинів, маркетинговою підтримкою і трейд маркетингових акціями; Організацією, мотивацією і контролем роботи співробітників; З нами ти отримаєш: Цікаву та динамічну роботу в сильній і яскравій команді; Амбіційні проекти та різноманітні інструменти, які дають можливість реалізувати себе і втілити в життя найкрутіші ідеї; Корпоративні ціни на товар в Цитрус, безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат, навчання в Цитрус Академії, знижки від партнерів; Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний Круті «плюшки»: знижки в спорт зал, корпоративний психолог в офісі та інші переваги Гнучкий графік: 5/2 з 9/10−18/19 Цитрус. Відрізнятись роботою!

Посмотреть контакты →