Керівник сектору обслуговування корпоративних клієнтів

Описание

КВАЛІФІКАЦІЯ ТА ДОСВІД КАНДИДАТУНеобхідні:Від 3 року роботи в операційному обслуговуванні корпоративних клієнтів банкуЗнання банківського законодавстваЗагальне розуміння внутрішніх банківських процесівПакет MS Office на хорошому рівні.Обов’язки:Супровід операцій з нарахування відсотків за користування залишком коштів на рахунках клієнтів у національній та іноземних валютах, депозитиВідкриття/ закриття рахунків клієнтів резидентів та нерезидентівАктуалізація даних про КлієнтаРобота з недіючими рахункамиКонсультування, надання інформації клієнтам про порядок відкриття, закриття рахунків, розрахунково-касове обслуговування, здійснення пасивних операцій, операцій в національній та іноземній валютахЯкісне надання консультацій щодо порядку здійснення операцій клієнтівКрос продаж пасивних продуктів та продуктів РКОВипуск, перевипуск, видача та анулювання корпоративних карт до відкритих поточних рахунків клієнтівКонтроль терміну дії емітованих корпоративних картЧому саме ПУМБ?Один з найкращих працедавців України;Комфортне робоче місце;Професійна та дружня команда;Можливість участі в крос-функціональних проектах;Гідна винагорода, повністю «біла зарплатня»;Постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання;Медичне страхування.

Посмотреть контакты →