Керівник IT-проектів

Описание

Національна фармацевтична компанія «Сім'я Аптек Фармація» запрошує долучитися до професійної команди Керівника IT – проектів. Розглядаємо кандидатів з інших міст Основні завдання: Використання програмних продуктів, у т.ч. 1С (стадія переходу з 1С7 на 1С8) Участь у створенні програми уніфікації внутрішніх сервісів компанії Участь у ліквідації технічного боргу Необхідний досвід, знання та навички: Досвід роботи від 5-ти років на позиції Керівника IT-департаменту, Керівника управління IT-проектами Досвід управління портфелем від 3-х IT-проектів одночасно Досвід впровадження основних рішень 1С щонайменше 5 років. Вітається досвід впровадження інших бізнес-рішень Наявність успішного досвіду реалізації проектів, впровадження 1С – буде перевагою Досвід управління командами 10+ осіб Розуміння різниці між проектними методологіями. PMP сертифікат – буде плюсом Знання SDLC, принципів побудови систем баз даних Впевнені знання мережевих технологій, взаємозв'язки ПЗ з API etc Знання ІТ рішень на базі ПЗ 1С8 Володіння методологією проектного управління Навички роботи з програмним забезпеченням на рівні просунутого користувача (MS Office, MS Project та Project Server, MS Visio або інші інструменти моделювання бізнес-процесів) Високий рівень відповідальності та самоорганізації, вміння ефективно працювати в режимі багатозадачності Добре розвинені комунікативні навички, аналітичний склад розуму, гнучкість мислення, орієнтованість як на якість роботи, так і на результат. Функції: Визначення цілей, завдань та очікуваних результатів проектів, технічних завдань; Участь у процесі планування проекту на етапах (pre) sales; Комунікація із підрядником на період реалізації повного циклу проекту; Аналіз/оцінка можливостей та ризиків для компанії, що виникають у ході роботи; Управління проектною групою, координація взаємодії підрозділів компанії у рамках реалізації проекту; Ведення проектів компанії; Контроль, координація та повний супровід проектів – планування, бюджетування, контроль термінів виконання; Планування необхідних ресурсів, здійснення контролю відхилень; Проведення переговорів, укладання договорів із підрядниками та підрозділами компанії; Документальний супровід проектів, розробка та контроль виконання календарних планів – графіків проектів; Аналіз потреб в автоматизації бізнес-процесів з подальшою реалізацією. Компанія пропонує: Цікаві завдання та масштабні проекти Можливість впроваджувати свої ідеї, впливати на розвиток компанії Офіційне оформлення, стабільність, соціальний пакет Підпорядкування Генеральному директору Графік роботи – 5/2 з 9.00 до 18.00 – з можливістю дистанційної роботи Фін очікування та релокаційний пакет – обговорюємо індивідуально Чекаємо на Ваше резюме, із зазначенням фінансових очікувань з оплати праці.

Посмотреть контакты →