Описание
Miraton — модний бренд взуття та аксесуарів з 2005 року. Сьогодні Miraton — це: 16 років успішного розвитку на ринку; 17 мультибрендових магазинів взуття та аксесуарів + всеукраїнський інтернет магазин — Miraton.ua; 5 міст України — Київ, Одеса, Харків, Запоріжжя та Дніпро; 350 професіоналів в команді; 4000+ моделей взуття, сумок, гаманців, ременів, окулярів, біжутерії та інше; 30+ відомих світових (Versace Jeans, Buffalo, Windsor Smith) і спортивних брендів (Nike, Puma, Adidas, New Balance та інші); кращий сервіс для клієнтів серед магазинів взуття в Україні. Чим цікава наша пропозиція: участь у розвитку великого е-commerce проекту — Miraton.ua; досвід комплексного просування омніканального ритейлера та відстеження результатів digital просування у роздрібному продажу (ROPO); повне занурення у всі процеси e-commerce: від виведення товарів на сайт до відстеження ефективності запущених рекламних кампаній у прибутку компанії; повне керування всіма каналами платного трафіку; приваблива система бонусів за відмінний результат; корпоративна знижка до 50% на наш товар. Умови праці: повний робочий день в офісі (НЕ дистанційний графік!) з ПН по ПТ, з 10:00 до 19:00; СБ та НД — вихідні; офіс розташований в історичному центрі міста; зарплата: ставка + бонуси за KPI, обговорюємо індивідуально на співбесіді, відштовхуємся від очікувань кандидатів та наявного досвіду; щорічна оплачувана відпустка. Що потрібно робити: створювати та вести рекламні кампаній у Google та Facebook Ads підбирати цілі, ключові слова та інтереси для налаштування рекламних кампаній, перевіряти події (event), налаштовувати цілі (goals)складати оголошення (текстові, графічні за допомогою шаблонів Excel, Facebook & Ads Editor); складати ТЗ підрядникам на впровадження events, e-commerce, динамічного товарного ремаркетингу; проводити А/В тестування оголошень, розширень та цілей; працювати з базовими параметрами веб-аналітики (Google Analytics, Google Tag Manager), налаштовувати пікселі рекламних систем; аналізувати основні показники ефективності рекламних кампаній: ROMI, CPA; працювати з показниками якості рекламних кампаній: CTR, CPC, CPM, Quality Score. Наш кандидат має досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років; має досвід створення та ведення рекламних кампаній у Google Ads, Facebook; працює з інструментами: Google Ads Editor, Google Tag Assistant, Google Tag Manager; вміє настроювати цілі та конверсії в Google Analytics; добре знає Microsoft Excel/Google Spreadsheets — зведені таблиці, фільтрація, базові формули для роботи з текстом; готовий працювати в офісі, повний робочий день (обов'язково!!!). Шановні кандидати! Відправляючи резюме, не забудьте вказати Ваші очікування щодо рівня заробітної плати. Чекаємо на Ваші відгуки!
Прокомментируйте