Хмарна програма для контролю супутніх витрат: що це і як користуватися

Для успішної діяльності будь-якої організації важливо не тільки збільшувати продажі, а й скорочувати витрати. Стабільне й ефективне функціонування можливе за наявності додаткових джерел доходу та раціонального використання бюджету.

Одна з обов’язкових складових діяльності ー постійний облік супутніх витрат. Їх називають також накладними, до них відносять кошти, спрямовані не на виробництво товарів, а на обслуговування підприємства. Це, наприклад, зарплата працівників, податки, оренда приміщень, оплата інтернету, пакування тощо.

Особливості контролю накладних витрат

Це дуже широкий перелік операцій, із якими підприємство постійно має справу. Їхній облік може бути непростим через декілька аспектів. Зокрема, часто ці витрати розподіляються між кількома підрозділами або філіями ー наприклад, комунальні послуги оплачують окремо для кожної торговельної точки.

Через це процес контролю й аналізу може ускладнюватися й займати більше часу, якщо всі дані записують вручну. Доведеться чекати надходження інформації від кожної філії та аналізувати її, при цьому, не виключається вірогідність помилки. Якщо використовувати застарілі системи для обліку, вчасно отримувати й правильно обробляти дані дуже важко.

Ефективно здійснювати облік та контроль можна за допомогою хмарних технологій. Спеціальна програма дозволить отримати швидкий доступ до мінливих відомостей, при цьому, вони завжди будуть правдивими, не помилковими, та актуальними. Програма в хмарі USAP.ONLINE має функціонал для відстеження всіх бізнес-процесів.

Навіщо контролювати накладні витрати

Ретельний аналіз використання коштів допоможе компанії краще розуміти структуру своїх видатків і визначити, де їх можна повністю уникнути або скасувати. Так, керівник точно бачить можливості для більш ефективного використання наявних ресурсів. Наявна інформація знадобиться, щоб визначити пріоритетні напрямки для скорочення витрат.

Точно визначаючи витрати, компанія встановлює бюджет для кожної операції та торговельної точки. Це призводить до:

  • раціонального розподілу бюджету;
  • контролю видатків;
  • зменшення витрат там, де це можливо.

Використання програмного забезпечення в хмарі може стати першим, але суттєвим і правильним кроком для скорочення загальної суми видатків. Так, керівник отримує доступ до важливої інформації без залучення додаткових фахівців. Йому не доведеться звертатися до бухгалтера чи зберігати на своєму комп’ютері купу електронних таблиць.

Переваги USAP.ONLINE для обліку

Програма в хмарі доступна 24/7 і завжди показує актуальні дані. Побачити їх можна, навіть перебуваючи за кордоном, достатньо мати про собі планшет, смартфон або ноутбук, підключений до інтернету. За допомогою функціоналу можна контролювати й основні витрати, закупівлі, складські залишки, розрахунки з постачальниками тощо.

Серед основних переваг програмного забезпечення в хмарі варто виділити наступні:

  • простий і зрозумілий інтерфейс. Немає потреби звертатися до програмістів, щоб правильно налаштувати його та користуватися;
  • повний контроль бізнес-процесів. Він буде однаково зручним для великої компанії з філіями в різних містах і країнах, або маленького магазину;
  • доступні ціни. На вибір пропонується три тарифи, для кожного немає обмежень за кількістю документів для зберігання.

USAP.ONLINE ー програма в хмарі, яка допоможе відстежувати не тільки супутні, а й усі інші витрати та доходи підприємства. Вона дає всі можливості для постійного контролю та успішного розвитку бізнесу без зайвих витрат часу.