Описание
Спираючись на попередній досвід та з метою підтримки посилення стійкості та якнайшвидшого відновлення постраждалих від війни громад у вибраних цільових областях України, ПРООН та Європейський Союз, довгостроковий партнер (у тому числі програми ПРООН на сході), паралельно розпочали проект "EU4Recovery — Посилення спроможності громад в Україні" (EU4Recovery), який забезпечить мультиплікативний ефект завдяки подальшому розширенню ключових інтервенцій, згаданих вище. Інтервенції EU4Recovery згруповані за наступними ключовими цілями: — Цільові громади мають кращий доступ до якісних державних послуг, які відповідають потребам усіх груп населення, з особливим акцентом на найбільш вразливі верстви населення. — Посилення безпеки громад та збереження соціальної структури на цільових територіях проєкту. EU4Recovery реалізується на основі територіального підходу, завдяки якому синергія, отримана завдяки багатосекторальному підходу, має максимальний вплив на життя людей на рівні громад. Обов'язки та відповідальність I. Зосереджувати увагу на своєчасній підготовці фінансової донорської звітності та інших управлінських звітів: Готувати точні фінансові звіти та прогнози, включаючи щомісячні та щоквартальні звіти про виплати та фінансові звіти для донорів Моніторинг прострочених донорських звітів для донорів та ініціювання подальших дій разом з представництвом країни Відстежувати помилки в полях діаграм або надмірні витрати та забезпечувати належне коригування Допомагати у веденні Головної книги, аналізуючи та звіряючи рахунки з допоміжними модулями Відповідати на запити щодо вирішення проблем з фінансовими даними Підготовка інших регулярних фінансових показників або управлінських звітів за запитом Файлувати та архівувати допоміжні робочі папери та документи Надавати підтримку в налаштуванні бюджету для забезпечення точних звітів у форматах, що вимагаються донорами Проведення тренінгів для персоналу проекту щодо бюджетних форматів відповідно до вимог донорів до звітності. II. Адміністрування та впровадження фінансових процедур, спрямованих на своєчасне закриття проектів: Виконання та надання консультацій щодо фінансового закриття проектів Моніторинг, узгодження та відстеження статусу закритих проектів, які ще не були фінансово закриті Підготовка різних звітів про статус закриття проектів та ініціювання подальших дій Забезпечувати належний контроль за супровідними документами для повернення коштів донорам та журналами головної бухгалтерії Регулярно спілкуватися з керівництвом. III. Надавати бухгалтерську та адміністративну підтримку проектній команді, зосереджуючись на досягненні наступних результатів: Підготовка та перевірка платіжних рахунків на основі належних підтверджуючих документів, затверджених розпорядниками бюджетів та керівниками проектів Підготовка різних звітів щодо неповних/неоплачених рахунків та ініціювання подальших дій, а також коригувальних дій щодо неоплачених рахунків, включаючи рахунки з помилками при перевірці бюджету, виключеннями збігів та незатвердженими рахунками Забезпечення належного контролю підтверджуючих документів для платежів, дебіторської заборгованості та журналів Головної книги Підтримувати внутрішню систему контролю витрат, яка гарантує, що оброблені рахунки-фактури збігаються та завершені, транзакції правильно реєструються та розміщуються в системі Quantum, а інші права належним чином обробляються. Підготовка/допомога у підготовці та моніторингу програмних та операційних бюджетів, а також ведення необхідного бюджетного контролю та обліку Допомагати керівництву програми у підготовці річних робочих планів програми, готувати та вносити точні зміни до бюджету в систему ПОР Координувати та сприяти проведенню аудиту проекту виконувати інші обов'язки за дорученням керівництва програми та/або ПРООН. IV. Сприяти накопиченню знань та обміну знаннями, зосереджуючи увагу на досягненні наступних результатів: Розбудова та зміцнення потенціалу проектної команди у сферах фінансової звітності перед донорами та закриття проектів, включаючи проведення тренінгів у вашому регіоні Надавати допомогу та робити внесок у навчальні матеріали для операційного/проектного персоналу з питань фінансової звітності перед донорами та закриття проектів або інших пов'язаних з ними фінансових питань Брати активну участь в обміні знаннями та зміні обов'язків з іншими співробітниками підрозділу на вимогу керівництва, щоб переконатися, що для виконання всіх обов'язків призначено та навчено резервний персонал Забезпечення повного дотримання змін до Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в державному секторі (МСБОДС) Забезпечити повне дотримання всіх Фінансових положень і правил ПРООН, Операційних інструкцій, політик і процедур внутрішнього контролю, Стандартних операційних процедур, Фінансових інструкцій і Делегування повноважень для забезпечення узгодженості в рамках ПРООН і гармонізації з іншими агентствами ООН. Необхідні навички та досвід Освіта: Середня освіта. Бажано мати вищу освіту в галузі фінансів або бухгалтерського обліку. Частково кваліфіковані бухгалтери з міжнародно акредитованого інституту бухгалтерського обліку матимуть явну перевагу. Кандидати, які не мають професійної бухгалтерської освіти, але мають відповідний досвід, повинні успішно скласти тест ПРООН з бухгалтерського обліку та фінансів (AFT) перед тим, як потрапити до короткого списку, а також пройти Програму підготовки та сертифікації з фінансів ПРООН (FTCP), якщо їх буде прийнято на роботу. Кандидати, які не мають професійної бухгалтерської кваліфікації, але мають вищу освіту в галузі бухгалтерського обліку та/або фінансів, повинні пройти Програму підготовки та сертифікації у сфері фінансів ПРООН (FTCP), якщо їх буде прийнято на роботу. При цьому складання тесту ПРООН з бухгалтерського обліку та фінансів (AFT) не вимагається. Для повністю кваліфікованих бухгалтерів, які закінчили міжнародний акредитований інститут бухгалтерського обліку, або для тих, хто повністю завершив Програму підготовки та сертифікації фінансистів ПРООН (FTCP), не вимагається складання тесту ПРООН з бухгалтерського обліку та фінансів (AFT). Досвід роботи: Мінімум сім (7) років з середньою освітою або чотири (4) роки з вищою освітою (ступінь бакалавра) відповідного досвіду, включаючи, але не обмежуючись, наданням фінансової підтримки операційній діяльності або проектам на національному або міжнародному рівні. Досвід роботи з веб-орієнтованими фінансовими системами ERP (наприклад, SAP, PeopleSoft, Oracle тощо) Досвід підготовки та моніторингу бюджету, звітування відповідно до бюджету є перевагою. Досвід фінансової звітності перед донорами та/або зовнішніми зацікавленими сторонами є перевагою. Досвід роботи на аналогічних посадах у міжнародних/національних організаціях/проектах/НУО/ аудиторських компаніях/ІТ компаніях буде розглядатися як перевага. Вільне володіння українською мовою та робоче знання англійської мови є обов'язковим. Локація: Дніпро, Полтава, Одеса , Львів, Ужгород Тривалість контракту: 1 рік з можливим продовженням Якщо Ви зацікавлені приєднатися до нашої команди, будь ласка, надсилайте своє резюме, перейшовши за посиланнямДля наступного кроку зв’яжуться лише з тими кандидатами, які увійшли до короткого списку. ПРООН працює приблизно в 170 країнах і територіях (з 1993 року в Україні), допомагаючи викорінити бідність, зменшити нерівність і відчуження, а також створити стійкість, щоб країни могли підтримувати прогрес. Як агентство розвитку ООН, ПРООН відіграє вирішальну роль у допомозі країнам у досягненні Цілей сталого розвитку. Finance Associate Based on previous experience and to support the strengthened resilience and early recovery of war-affected communities in the selected target areas of Ukraine, UNDP and the European Union, a long-term partner (including for UNDP’s programme in the east), have in parallel launched the “EU4Recovery – Empowering Communities in Ukraine” (EU4Recovery) project, which will ensure a multiplier effect by further expanding key interventions mentioned above. EU4Recovery interventions are grouped under the following key objectives: • Target communities have increased access to quality public services that respond to the needs of all population groups, with a particular focus on the most vulnerable. • Community security is enhanced, and the social fabric is maintained in project target areas. EU4Recovery is being implemented via an area-based approach, whereby the synergies to be extracted from a multi-sectoral approach have maximum impact on the lives of individuals at community level. The incumbent will accelerate gender equality and women’s empowerment with all implementations and promote UNDP’s mandate as a gender-responsive organization with zero tolerance for any kind of discriminatory and abusive behavior, including sexual harassment, sexual exploitation, and abuse. Duties and Responsibilities I. Administer focus on timely preparation of financial donor reporting and other management reports: Prepare accurate financial reports and forecasts, including monthly and quarterly disbursement reports and financial reports for donors Monitor outstanding donor reports to donors and initiate follow-up actions with Country Office Follow up on errors in chart fields or over expenditures and ensure proper adjustments are made Assist in the maintenance of the General Ledger, analyzing and reconciling accounts with supporting modules Respond to requests to resolve financial data issues Prepare other regular finance indicators or management reports as requested File and archive supporting work papers and documents Provide budget setup support to permit accurate reports in formats required by Donors Provide project staff with training on budget formats for donor-specific reporting requirements. II. Administer and implement financial procedures focusing on the timely closure of projects: Perform and provide advice for financial project closure of projects Monitor, reconcile, and follow up on the status of closed projects not yet financially closed Prepare various reports on project closure status and initiate follow-up actions Ensure proper control of the supporting documents for refunds to donors and general ledger journals Regularly communicate with management. III. Provide accounting and administrative support to the project Team focusing on the achievement of the following results: Prepare and review payment invoices based on proper supporting documents authorized by the budget owners and project managers Prepare various reports on incomplete/unpaid invoices and initiate follow-up actions, and corrective actions on unposted invoices, including invoices with budget check errors, match exceptions, and unapproved invoices Ensure Proper control of the supporting documents for payments, accounts receivable, and General Ledger journals Maintain the internal expenditures control system, which ensures that invoices processed are matched, and completed, transactions are correctly recorded and posted in Quantum, and other entitlements are duly processed Prepare/assist in the preparation and monitoring of programme and operational budgets and maintain necessary budgetary controls and records Assist programme management in the preparation of annual work plans of the programme, prepare and enter accurate budget revisions in the ERP system Coordinate and facilitate project audits for the project Perform other duties as assigned by the programme and/or UNDP management. IV. Facilitate knowledge building and knowledge sharing focusing on the achievement of the following results: Build and strengthen the capacity of the project team in the areas of financial donor reporting and project closure, including conducting training in your region Assist and provide input to training materials for the operations/project staff on financial donor reporting and project closure or other related finance items Actively participate in knowledge sharing and changes of duties with other staff in the unit, as requested by the management, to ensure that all duties have backup staff assigned and trained Ensure full compliance with amendments to International Public Sector Accounting Standards (IPSAS) Ensure full compliance with all UNDP Financial Regulations and Rules, Operations manuals, Internal Control policies and procedures, Standard operating procedures, Finance manuals, and Delegations of Authority to ensure consistency across UNDP and harmonization with other UN Agencies. Required Skills and Experience Education: Secondary Education. University degree in Finance or Accounting desirable. Part-qualified accountants from an internationally accredited institute of accountancy will have a distinct advantage. Candidate with no professional accountancy qualifications but with relevant experience must successfully undertake UNDP Accountancy and Finance Test (AFT) before shortlisting and must complete the UNDP Finance Training and Certification Programme (FTCP), if recruited. Candidates with no professional accountancy qualifications, but with degrees that major in accountancy and/or finance must complete UNDP Finance Training and Certification Programme (FTCP), if recruited. However, no UNDP Accountancy and Finance Test (AFT) is required. For fully qualified accountants from an internationally accredited institute of accountancy or for those that have full completion of the UNDP Finance Training and Certification Programme (FTCP), no UNDP Accountancy and Finance Test (AFT) is required. Experience: Minimum of seven (7) years with Secondary education or four (4) years with University Degree (Bachelor´s Degree) of relevant experience, including but not limited to providing financial support to operational activities or projects, at the national or international level is required. Working experience in web-based ERP financial systems (i.e., SAP, PeopleSoft, Oracle, etc.) Experience in budget preparation and monitoring, reporting against the budget is an advantage. Experience in financial reporting to donor and/or external stakeholders is an asset. Experience in working on similar positions with international/national organizations/projects/NGOs/audit companies/IT companies would be considered as an advantage Language: Fluency in Ukrainian and working knowledge of English is required. Locations: Dnipro/Poltava/Odesa/Lviv/Uzhhorod Contract duration: 1 year with Possibility for extension Interested candidates may apply on the following link Only short-listed applications will be contacted for the next step. UNDP works in about 170 countries and territories (since 1993 in Ukraine), helping to eradicate poverty, reduce inequalities and exclusion, and build resilience so countries can sustain progress. As the UN’s development agency, UNDP plays a critical role in helping countries achieve the Sustainable Development Goals
Прокомментируйте