Ми відкриваємо вакансію в американський проект на позицію Customer Support Representative Hebrew language віддалено та запрошуємо в команду активних і позитивних кандидатів, що хочуть створювати гарний customer experience та допомагати людям з різних куточків світу знаходити відповіді на запитання щодо нашого сервісу — оренди електроскутерів та велосипедів.
Приєднуйтесь і відправте нам своє резюме англійською мовою, вказавши свої основні work achievements.
При відборі кандидатів на позицію Customer Support Representative Hebrew language ми звертаємо увагу:
Hard-skills:
- Володіння письмовим та розмовним івритом на рівні B1 / B2;
- Досвід роботи в онлайн-чатах / тех. підтримці буде перевагою;
- Вміння швидко реагувати на запити;
- Досвідчений користувач ПК.
Soft-skills:
- Багатозадачність, гнучкість;
- Стресостійкість та адаптивність;
- Клієнтоорієнтованість та сервісність.
Що буде робити Customer Support Representative:
- Підтримувати користувачів в режимі вхідних чатів/дзвінків/листів;
- Розуміти запитання клієнта та знаходити правильну відповідь;
- Фіксувати тему звернення клієнта та передавати запит до інших підрозділів, якщо треба.
У нас Ви отримаєте:
- Роботу віддалено!
- Доброзичливий, професійний колектив;
- Спілкування з носіями кожен день;
- Оплачене навчання;
- Гнучкий графік;
- Конкурентна зп;
- Офіційне працевлаштування.
Приєднуйся до нашої команди, як Customer Support Representative, прокачуйте свою, іноземну, надавайте якісну та професійну підтримку клієнтам в усіх куточках світу.
Чекаємо на Ваше CV!
Прокомментируйте