CATI Team Lead (Supervisor contact center)

Описание

Ми міжнародна компанія AUTODOC: засновані в Німеччині та спеціалізуємося на продажу автозапчастин та аксесуарів для автомобілів. Ми шукаємо в свою команду керівника команди CATI (опитування по телефону). Умови: робота віддалено або в офісі (Meeraner Str. 3, 12681 Berlin) з/п за результатами співбесіди графік: з 9:00 до 17:30 (30 хвилин перерва на обід); СБ, НЕД — вихідний працевлаштування за трудовим контактом Вимоги до кандидатів: Досвід управління командою контакт-центру Виняткові навички міжособистісного спілкування, обслуговування клієнтів, вирішення проблем, усного та письмового спілкування та управління кризовими ситуаціями Сильні тренерські та лідерські якості, вміння мотивувати співробітників Володіння базовими комп’ютерними програмами для бюджетування, планування та створення звітів, включаючи програмне забезпечення та системи CATI Знання англійської мови С1 (розмовна та письмова) Знання української або російської мови (В2) Проживання на території Німеччини та дозвіл на перебування та роботу в Німеччині Обов’язки Найм та навчання команди інтерв'юерів CATI Мотивація та оцінка якості та ефективності роботи інтерв'юера CATI Створення навчальних семінарів, щоб покращити команду, особисті знання та рівень продуктивності Координація потоку опитувань у співпраці з партнерами Insights & Analytics Підготовка звітів і аналіз даних відділу для вдосконалення процесів, забезпечення належного розподілу ресурсів і максимізації ефективності та швидкості відгуку клієнтів Розробка місячних, квартальних та річних цілей кол-центру та план дій Ми пропонуємо: Конкурентоспроможна заробітна плата з урахуванням вашого професійного досвіду Стабільне працевлаштування в міжнародній компанії, що швидко розвивається Система пільг — страхування життя, приватне медичне обслуговування, спортивну картку, квитки в кіно та інше Додатковий вихідний на день народження

Посмотреть контакты →