Ми, міжнародна ІТ компанія Headway.Global! У зв’язку з активним і стабільним зростанням, шукаємо цілеспрямованого, педантичного Business Assistant!
Разом з нами ти зможеш здобути скіл стратегічної багатозадачності та вийти на новий рівень організації робочих процесів!
ЗА РАХУНОК ЧОГО ТИ МОЖЕШ У НАС ЗАРОБЛЯТИ:
- Гарантована ставка 250$;
- Також у тебе буде бонус КРІ від 300$ до 700$, який буде залежати від виповнених тобою задач протягом місяця!
- Тому в перший місяць роботи вже заробиш від 550$, а вже через 3 місяці твоя ЗП буде від 950$, без обмежень у зростанні.
Якщо тебе вже зацікавила вакансія, ти хочеш стати частиною команди, то скоріш тисни [откликнуться]та надсилай своє резюме!
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ТВІЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ:
- Налагодиш комунікацію з клієнт-менеджерами з приводу задач та запитань від керівника;
- Здійсниш контроль клієнт-менеджерів щодо виконання поставлених задач керівником;
- Попрацюєш з таблицями та метриками у Google Sheets;
- Перевіриш звітність та Excel таблиці менеджерів відділу на коректність, створиш нові таблиці за запитом;
- Поставиш задачі, дедлайни у задачнику Trello та проконтролюєш їх виконання;
- Відвідаєш збори з керівником команди та зафіксуєш всю інформаціюпоставлені задачі;
- Проконтролюєш менеджерів на оформлення доставки клієнтам подарунків;
- Проконтролюєш поповнення бази клієнтів новими кандидатами;
- Знайдеш нових скаутів та клієнтів для компанії;
- Займешся організацією плану календарних заходів для керівника (e.g.Google Calendar);
- Виконаєш особисті доручення та спец.завдання від керівника;
ОБОВ’ЯЗКОВІ НАВИЧКИ:
- високий рівень уважності;
- відповідальність та дисциплінованість;
- високий рівень тайм-менеджменту;
- високий рівень самонавчання задля поліпшення якості виконання роботи;
- знання та досвід роботи Microsoft Office, Google Sheets;
ДУЖЕ ЦІНУЄМО В ТОБІ:
- надзвичайну винахідливість;
- розвинений емоційний інтелект та гнучкість мислення;
- зразкову старанність;
- виконавчість й самостійність;
- задатки керівника або відповідний досвід керівництва;
Точно впевнений, що будеш корисним помічником та частиною дружнього колективу? Відправляй резюме [откликнуться]та ми тобі зателефонуємо! Коротко про Headway.Global:
Ми молода команда, яка завжди прагне до самовдосконалення, тому компанія вже витратила понад 15000$ на курси для всіх відділів! Ми пишаємося тим, що 98% наших керівників зростали саме в рамках нашої компанії.
Головна цінність Headway.Global це постійний розвиток, націленість на результат та забезпечення співробітників умовами для якісної роботи! В нашій компанії ти не тільки прокачаєш по максимуму бізнес скіли, а й отримаєш усе необхідне для того, щоб стати профі своєї справи.
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:
1. ЗП виплачується завжди вчасно та в повному обсязі, 2 рази на місяць.
2. Графік роботи з 10:00 — 18:30, 52.
3.Компанія турбується за своїх співробітників тому ми пропонуємо офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку та лікарняний.
4. Тобі точно сподобається наш офіс у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з Інтернетом, завдяки Старлінкам. У нас п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну для тебе зону!
5.Покрокова система адаптації.
6.Постійне розвиток та зростання! Бізнес асистент Ольга відмінно виконувала всі обов’язки та приводила найбільшу кількість нових клієнтів, тому вже через 3 місяці роботи стала ТОП Клієнт-менеджером!
7.Забезпечуємо усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок.
8. Крута система освіти в компанії, ти отримаєш доступ до освітніх програм по управлінню і бізнес інтелекту.
9. Корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи) — Новий рік, літні виїзди які проводяться в найпрестижніших закладах Одеси таких як: Ренесанс та Park Residence. Ми організовуємо різноманітні заходи навіть у воєнний час, різноманітні пікніки, книжковий клуб, зустрічі, аби підтримати один одного!
Детальніше про нас ти можеш дізнатися тут:
Наш сайт https://headway.global/
Якщо Ти, як і ми, готовий розвиватися, сприяти зростанню Нашої компанії — То скоріше залишай відгук на цю вакансію!
HR-менеджер Єлизавета:
+380 63 263 95 09Показать телефон
Telegram: @eliz_HR_HD
Прокомментируйте