Будівництво тунелів під водою

Зведення тунелю під землею, а особливо під водою, вважається титанічною працею, що вимагає великих матеріальних і часових витрат. Однак найбільшою проблемою визнається ризик загибелі будівельників, внаслідок обвалу породи. Подібний випадок стався у 20-х роках 19 століття, коли в процесі риття тунелю під Темзою загинули кілька робітників. Удосконалення технології полегшує виконання робіт і мінімізує ризики загибелі будівельників, завдяки використанню прохідницького щита.

Що таке прохідницький щит

Практично всі виробки, як підземні, так і підводні, зводяться за допомогою т.зв. прохідницького щита. Конструкція нагадує металевий циліндр, що нейтралізує обвалення гірських порід і здійснює поступальний рух, створюючи коридор. Відпрацьована порода видається конвеєром на поверхню. Гості азартного клубу також мають своєрідний захисний щит, використовуючи кращі казино від ПриватБанк для розваги та заробляння грошей. Клієнт банку має право скористатися будь-яким платіжним інструментом, найбільш прийнятним для поповнення рахунку та виведення профіту.

Прохідницький щит дає змогу рити тунелі діаметром майже 20 метрів. Виконані коридори потім стають ділянками метро, залізниць і автомобільних доріг.

Розробником подібного захисту і проходки представляється Марк Ізамбард Брюнель — англійський інженер, виходець із Франції. Ініціаторами винаходу виступили корабельні черв’яки, що проробляють отвори головою з одночасним зміцненням проходу шаром вапна.

Натхненний француз створив механізм циліндричної форми, в якому перебували робітники. Викопавши лопатами частину коридору, конструкція штовхалася вперед, а вирита частина зміцнювалася цегляною кладкою. Щит Брюнеля використовувався для будівництва першого підземного тунелю на планеті рівно 200 років тому — під Темзою. Дещо пізніше він став ділянкою лондонського метрополітену.

Сучасні технології

Нинішні технології замінили щити тунелепрохідницькими комплексами. Але головним інструментом, як і раніше, видається циліндрична різальна головка. Поступально обертаючись, механізм зрізає породу, створюючи підземний коридор:

  • Для руху вперед комплекси застосовують гідравлічні циліндри. Високий тиск на бур дає змогу руйнувати найтвердіший ґрунт. Доповненням вважається механізм видалення відпрацьованої породи. Остання одразу потрапляє на конвеєр, надаючи комплексу невпинний рух.
  • Руйнуванню штольні запобігає заливка стін бетоном або схожим матеріалом.
  • Після закінчення робіт, своєрідна труба облаштовується рейками, електричною проводкою.

Використовується також будівництво тунелів на поверхні у формі прямокутної або овальної форми. Закінчену секцію опускають під воду в спеціально вириту траншею. З повністю виконаного і з’єднаного коридору викачується вода і тунель готовий до подальшого облаштування.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

Матеріал пропонується з ознайомчою метою особам, які досягли 21 року і не є рекламою азартних ігор. Також підкреслюємо, що азартні ігри є розвагою і участь в азартних іграх не може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі.

Сайт не несе відповідальність за наявність у організаторів азартних ігор та/або букмекерської діяльності відповідних ліцензій в Україні.