В готелі Олександрівський відкрита вакансія «Адміністратор служби прийому та розміщення».
Ми очікуємо від Вас:
- досвід роботи на аналогічній посаді в готелі (не обов’язково);
- вміння працювати в команді;
- володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate;
- приємна зовнішність та клієнтоорієнтованість;
- стресостійкість, відповідальність, організованість.
Ваші обов’язки:
- зустріч, поселення, організація виїзду Гостей Готелю;
- робота з касою (прийом оплат за проживання та додаткові послуги);
- виконання стандартів обслуговування та сервісу;
- забезпечення ефективного та оперативного обслуговування Гостей та їх комфортного перебування у готелі;
- координація роботи персоналу;
- врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.
Ми пропонуємо:
- графік роботи 1 доба/2, з 8:00 до 8:00;
- стабільну заробітну плату, 1400 грн./зміна + бонуси за продаж додаткових послуг;
- харчування та уніформа за рахунок компанії. Каріна, менеджер з персоналу, 095−76−00−385Показать телефон.
Прокомментируйте