Описание
Є робота, коли це просто робота. А є робота із задоволенням у згуртованій команді однодумців. Коли любиш те, що робиш! Ми відчуваємо, коли автомобіль працює на якісному пальному і насолоджуємось цим звуком. Ми обожнюємо аромат найкавовішої кави та смакуємо хот-догами. І ми радіємо, коли Клієнти задоволені нашою роботою. У нас дружня команда, разом ми вміємо ефективно працювати та весело відпочивати. А ще, нас багато – уже понад 7 000! WOG – це велика Компанія, орієнтована на людей. Запрошуємо у свою команду адміністратора АЗК. Приєднуйтесь до нас! Разом з нами: Будьте впевнені у завтрашньому дні – стабільна зарплата та офіційне працевлаштування з першого дня. Плануйте свої вихідні – гнучкий графік роботи: 5 робочих днів на тиждень з можливістю планування вихідних у різні дні, 8-годинний робочий день. Отримуйте приємні переваги – знижки для працівників Компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET. Ставайте одразу частиною команди – ментор та колеги завжди допоможуть і підтримають у період адаптації. Робіть кар'єру – використовуйте переваги корпоративного навчання та досягайте професійного зростання. Чим потрібно займатись на цій посаді: організовувати роботу магазину; забезпечувати постійну представленість визначеного асортименту товарів на полицях WOG Market; забезпечувати прийом товару, викладку, проводити інвентаризації; контролювати терміни придатності та товарний вигляд продукції; надавати відмінний сервіс та створювати приємну атмосферу на АЗК. Наші очікування від майбутнього колеги: має досвід роботи з програмою 1С (буде перевагою); отримує задоволення від спілкування з людьми; має бажання працювати та розвиватися разом з WOG. Не зволікайте – надсилайте резюме та заповнюйте анкету: линк. Це лише кілька хвилин, але вони можуть змінити ваше життя! З нетерпінням чекаємо саме Ваше резюме! Команда HR WOG
Прокомментируйте