Офіс-менеджер з польською мовою

Наш кандидат:

  • Володіє польскою мовою на комунікативному рівні — (обов’язкова умова).
  • Знаходиться в Одесі і готовий до роботи в офісі від понеділка до п’ятниці.
  • Вміє працювати у режимі багатозадачності.
  • Має відмінні комунікативні та організаторські здібності.
  • Має високий рівень самоорганізації та відповідальності.
  • Вміє працювати з базовими офісними програмами та оргтехнікою.

Обов’язки:

  • Організація забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення господарчих товарів, канцтоварів, води, кави тощо).
  • Допомога відділу HR (оновлення оголошень і попередній відбір заявок кандидатів, проведення онбордингу, проведення співбесід з кандидами, підбір і організація тренінгів та корпоративів, курсів для команди UA ітд.).
  • Робота з документацією компанії (наприклад: отримання і надсилання документів на пошті, підтримання порядку в документації в офісі).
  • Комунікація з різними відділами фірми в українські і польській мові.
  • Зв’язок з бухгалтерією, уридичним відділом.
  • Виконання робочих доручень керівника.
  • Інші організаційні обов’язки.

Нашому кандидату ми пропонуємо:

  • робота в дружній, невимушеній атмосфері;
  • повні робочі дні по 8 годин від понеділка по п’ятницю;
  • повна зайнятість;
  • стаціонарна робота;
  • працевлаштування на ФОП № 3;
  • заробітна плата — оплата погодинна, 120 грн. брутто за годину (160 годин в місяць = 19 200 грн. брутто)

Якщо ти точно розумієш, що саме ти наш кандидат, то залишай своє резюмеу форматі PDF (чи надсилай за мейлом [откликнуться])

До зустрічі на співбесіді! 🙂

Посмотреть более подробно →