Customer service manager

Вимоги:

  • Письмова та усна форма англійської мови на рівні не ніжче Upper Intermediate (володієте мовою на достатньому рівні, щоб вільно спілкуватися з носіями мови в різних ситуаціях);
  • Високий рівень самоорганізації, уважність до деталей, орієнтація на результат;
  • Готовність вчитися;

Обов’язки:

  • Вміння працювати з ПК;
  • Готовність до клієнтоорієнтованої роботи (вміння ідентифікувати та аналізувати потреби клієнта);
  • Ідентифікація мотиву звернення клієнта;
  • Аналіз проблем, які виникають у користувача та пошук варіантів вирішення проблеми;
  • Комунікація з іншими підрозділами компанії та формування звітності для відповідних відділів;

Умови роботи:

  • Зручний графік роботи, вийде поєднувати роботу з навчанням у ВНЗ (ПН-ПТ, часи згідно з американським офісом);
  • Можливість кар’єрного і професійного зростання;
  • Стабільну виплату заробітної плати без затримок (1 раз на місяць);
  • Комфортні умови роботи в сучасному приміщенні;
  • Офіційне працевлаштування згідно законодавства, по закінченню випробувального терміну (1 міс);
  • Офіс знаходиться за адресою: Маразлієвська 1/20в, Шевченківський бізнес центр, м.Одеса

Посмотреть более подробно →