(Фото: АМПУ)
Українська делегація на чолі з Олексієм Востріковим досягнула принципових домовленостей з румунськими колегами щодо розвитку торговельного судноплавства в нижньодунайському регіоні, які передбачають модернізацію інфраструктури Сулінського каналу, та перехід водної артерії у цілодобовий режим роботи без вихідних.
Про це повідомили в Адміністрації морських портів України.
Україна, в свою чергу, більш ніж удвічі збільшила кількість лоцманів — з 16 до 40.
"Вже найближчим часом очікуємо значного ефекту та відсутності черг на вихід. Синергія портової влади двох країн, прозорі та зрозумілі інструменти на ринку, та відкритість формування черги на суднозаходи вже дають свої плоди. Ми бачимо прихід на ринок великих світових операторів. Зокрема і відкриття нових контейнерних терміналів", — зазначив очільник Адміністрації морських портів України Олексій Востріков.
У липні Міністерство інфраструктури України спільно з Адміністрацією морських портів України після двох місяців планування суднозаходів через Суліну вирішили перейти до практики не добового планування, а тижневого.
Три порти на Дунаї — Ізмаїльський, Ренійський та Усть-Дунайськ – за підсумками березня 2022 року разом перевантажили 400 тисяч тонн вантажів. У квітні цей показник виріс у два рази, до 800 тисяч, а у травні вже становив 1 мільйон 300 тисяч.
Наприкінці травня в Ізмаїлі вперше був сформований контейнерний караван у складі самохідного судна "Капітан Ширков" та п’яти барж загальною місткістю 300 TEU.
Фахівці Ізмаїльського міськрайонного центру зайнятості проаналізували ринок праці в Ізмаїлі та районі за підсумками травня та склали перелік найбільш затребуваних наразі професій.
Прокомментируйте