Керівник групи підтримки співробітників

Банк «Південний» — універсальний український банк з 28-річною історією та одна з найбільших фінансових установ країни з українським капіталом.

Ми є одним із лідерів фінансового ринку, адже розуміємо потреби своїх клієнтів. Що важливо, головний офіс Банку знаходиться безпосередньо в Одесі, а це означає, що ти можеш впевнено розраховувати на професійне та кар`єрне зростання, залишаючись жити в найпрекраснішому місті, на березі найчорнішого з морів.

Банк «Південний» представлений у 18 регіонах України, в системі Банку працює понад 2000 професіоналів своєї справи і саме зараз ми знаходимося на етапі кардинальних змін!

Ми гарантуємо своїм співробітникам дотримання вимог КЗоТ, підтримує їх прагнення до самовдосконалення та не стане на заваді вашого креативу й здорових амбіцій!

Обов’язки:

  • Керування групою технічної підтримки користувачів на першій лінії підтримки, контроль за роботою групи.
  • Прийом і реєстрація заявок користувачів на надання ІТ-послуг в системі IBM Control Desk.
  • Надання консультаційних послуг користувачам по використанню програмного забезпечення банку.
  • Класифікація звернень користувачів та інцидентів, контроль за їх виконанням на більш високих лініях підтримки.
  • Адміністрування системи IBM Control Desk.
  • Вимоги до кандидата:

    • Базова вища технічна освіта (бакалавр).
    • Професійний рівень володіння комп’ютером, як фахівець підтримки користувачів (вільне володіння розширеним спектром можливостей операційної системи Windows і офісних засобів — MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, архіваторів, антивірусів, поштових клієнтів та іншіх прикладних програм), знання засобів адміністрування, знання і розуміння мережевих протоколів.
    • Наявність досвіду в управлінні сервісами та сервісними командами.
    • Інноваційне мислення та результативність.
    • Самоаналіз та розвиток.
    • Орієнтованість на зовнішнього та внутрішнього клієнта.
    • Лідерство та розвиток команди.
    • Англійська мова ступінь володіння A2 (Elementary / Основи).
    • Досвід (стаж) роботи на аналогічних посадах: не менш, ніж 1 р.

    Додатково буде плюсом:

    • Знання систем електронного документообігу;
    • Розуміння роботи банківських систем.

    Посмотреть более подробно →