Інженер підтримки користувачів систем дистанційного обслуговування IFOBS

Банк «Південний» — універсальний український банк з 27-річною історією та одна з найбільших фінансових установ країни з українським капіталом.

Ми є одним із лідерів фінансового ринку, адже розуміємо потреби своїх клієнтів. Що важливо, головний офіс Банку знаходиться безпосередньо в Одесі, а це означає, що ти можеш впевнено розраховувати на професійне та кар`єрне зростання, залишаючись жити в найпрекраснішому місті, на березі найчорнішого з морів.

Банк «Південний» представлений у 18 регіонах України, в системі Банку працює понад 2000 професіоналів своєї справи і саме зараз ми знаходимося на етапі кардинальних змін!

Ми гарантуємо своїм співробітникам дотримання вимог КЗоТ, підтримує їх прагнення до самовдосконалення та не стане на заваді вашого креативу й здорових амбіцій!

Основні обов’язки:

1. Підключення клієнтів/користувачів до системи дистанційного обслуговування (СДО).

2. Надання консультативної допомоги клієнтам з питань пов’язаних з СДО.

3. Виявлення помилок в роботі СДО, реєстрація інцидентів пов’язаних з СДО.

4. Обробка звернень, що відносяться до СДО, на першій лінії підтримки користувачів.

5. Формування сертифікатів відкритого ключа, що використовуються в СДО.

Вимоги до кандидатів:

  • Професійний рівень володіння комп’ютером, як користувач (вільне володіння розширеним спектром можливостей операційної системи Windows і офісних засобів — MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, архіваторів, поштових клієнтів, тощо).
  • Знання систем електронного документообігу; знання роботи комп’ютерних мереж; знання роботи сертифікатів відкритого ключа та ЕЦП.
  • Знання системи дістанційного обслуговування клієнтів IFOBS (або іншої), АБС Б2 (або аналогічної);
  • Плюсом буде: досвід налаштування СДО IFOBS, розуміння роботи банківских систем.

Освіта: Базова вища, технічна, бакалавр. Досвід роботи за профілем посади: не менш, ніж 2 роки. Ступінь володіння англійською мовою: A2 (Elementary / Основи).

Посмотреть более подробно →